Tuesday, September 17, 2013

Locked Facebook

BREAKING NEWS
 
Εχθές το απόγευμα το "αγαπημένο" Facebook, με ενημέρωσε πως μου κλειδώνει το προφίλ μου, επειδή (λέει) δεν χρησιμοποιώ πραγματικό όνομα. Για να μου το ξεκλειδώσει, θα πρέπει να στείλω με email την ταυτότητά μου και έτσι να επιβεβαιώσουν τα στοιχεία μου.

Και αφού το κάνω, θα πάω περπατώντας μέχρι την Ιαπωνία, για να μαζέψω τσάι του βουνού...

Δεν παίζει κάτι τέτοιο και το ξέρει όλη η υφήλιος. Άλλωστε το Lcfr ήταν, είναι και θα είναι το όνομά μου στο Internet.

Παρόλα αυτά, οι περίεργες ημέρες που διανύω τον τελευταίο καιρό, καλά κρατούν, με αποτέλεσμα να χάνω κάποιες ώρες ύπνου. Φυσικό επακόλουθο θα μου πεις.

Θα σας αφήσω όμως τώρα γιατί πρέπει να πάω για ψώνια. (εάν δεν πάρω τροφή για την Ella σήμερα, αύριο την βλέπω να τρώει τα μάτια μου για πρωινό)

Ακούστε ξανά αυτό. Κάνει καλό στην ψυχή.



Αυτά για τώρα.  

-Lcfr.

1 comment:

Anonymous said...

μα λεω και εγω τι συνέβη?? εκεί που σου έγραφα ξαφνικά μου βγήκε μήνυμα ότι ο λογαριασμός σου δεν ισχύει.... Σταυρούλα