Thursday, September 5, 2013

Gay Cruise

Δεν είμαι από αυτούς που γκρινιάζουν για τις διαφημίσεις στο YouTube.

Σίγουρα σε αρκετές περιπτώσεις το πράγμα είναι ενοχλητικό αλλά, οκ, η ζωή μου δεν αλλάζει προς το χειρότερο εάν πρέπει να πατήσω 2 παραπάνω clicks για να δω ένα video που θέλω.

Με αυτό σας δεδομένο, πρέπει να ομολογήσω πως σήμερα το YouTube με άφησε με ανοιχτό το στόμα. Όχι γιατί σοκάρομαι ή γιατί είμαι οπισθοδρομικός. Θεωρώ πως η μαμά Google, πρέπει να ξέρει σε ποιον απευθύνεται με το περιεχόμενο των διαφημίσεών της. 
Ορίστε τι αντίκρισαν λοιπόν τα μάτια μου, λίγο πριν:


Είναι γνωστό τοις πάσι, πως δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με τους gay. Και αυτό δεν το γράφω για να είμαι political correct αλλά γιατί το πιστεύω. Ο κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος να επιλέγει τον σύντροφο που θέλει, άσχετα από εθνικότητα/φύλλο/χρώμα.

Να μου προτείνεις όμως να πάω σε Gay κρουαζιέρα στο Mexico, με καλλίγραμμους Ασιάτες και ξανθομπόμπιρες με κοκοράκια στο μαλλί, μου κάθεται κάπως.

Είναι να αναρωτιέται κανείς...

Μήπως η Google προσπαθεί να μου πει κάτι? 

ΜΗΠΩΣ?

-Lcfr.

1 comment:

Stergius said...

ΜΕΙ ΜΕ ΜΕ ΜΕ ΜΕ!