Sunday, October 12, 2014

Sunday Music Post

Πάει καιρός από το τελευταίο Κυριακάτικο post, και εάν κάτσω να σκεφτώ, πρέπει να πηγαίνει και καιρός από το τελευταίο "κανονικό" post.

Δουλειές με φούντες δεν μου επιτρέπουν την τόσο συχνή ενασχόλησή μου με το blog. Παρόλα αυτά, στο κεφάλι μου το τελευταίο διάστημα υπάρχουν πολλά και διάφορα και είμαι σίγουρος πως δεν θα αργήσει η στιγμή που θα πάρω ξανά μπρος και θα τα ξερνάω ένα ένα, μέσα από αυτές τις γραμμές.

On topic.

Επειδή σήμερα ξύπνησα από τις 6:30 και έκανα δουλειές στο σπίτι σαν σωστός νοικοκύρης (?), σκάλισα λίγο την μουσική μου για να βρω κάτι που έχω καιρό να ακούσω. Και φυσικά έπεσα πάνω στον τελευταίο δίσκο των Anathema, που τραγουδάει για παλιές αγάπες, ξεχασμένα όνειρα και χαμένες ευκαιρίες.

Στο κλίμα λοιπόν των ημερών, ορίστε ένα ανάθεμα από τους Anathema για να έρθει και να σας ταρακουνήσει από τον ύπνο που κοιμάστε.



-Lcfr.

No comments: