Thursday, December 17, 2015

Music Relationships

Είχα γράψει παλιότερα για μια μπάντα που η μουσική τους ήταν απόλυτα συνδεδεμένη με μια κοπελιά από το παρελθόν μου.

Μιλάμε για τους Ghost Brigade. Δεν ήταν πως αυτού του είδους μουσική αντικατόπτριζε απόλυτα την κοπέλα, ούτε ότι ήταν το αγαπημένο της συγκρότημα. Καλά-καλά δεν άκουγε τέτοια μουσική. Παρόλα αυτά, επειδή εκείνο το διάστημα τους άκουγα ανελλιπώς και χωρίς παύσεις, τα δυο αυτά πράγματα έγιναν σχεδόν ένα στο τοσοδούλικο μυαλό μου. 


Όταν τελείωσε αυτή η "σχέση" λοιπόν, σταμάτησα αυτόματα να τους ακούω,για ευνόητους λόγους. (εάν δεν καταλαβαίνεις τους λόγους φίλε αναγνώστη, σου προτείνω να ανοίξεις την τηλεόρασή σου να ξεστραβωθείς.). Περιστασιακά έχει συμβεί να μπει κατά λάθος κάποιο τραγούδι τους σε playlist, με πρώτη και ενστικτώδη αντίδρασή μου να είναι το skip για το επόμενο. Όχι επειδή η μουσική τους δεν μου άρεσε πλέον. Αλλά όπως έχω τονίσει παλιότερα, οτιδήποτε θυμίζει κατάσταση από το παρελθόν, καλό είναι να το αποφεύγεις για την υγεία του εγκεφάλου σου.

Είχα συμβιβαστεί με την απόφασή μου να μην ξανά ακούσω Ghost Brigade. (όπως παρεμπιπτόντως έχω κάνει ακριβώς και με το "Back to You" του Brett Anderson, το οποίο έχω να ακούσω κοντά 2 χρόνια). Το 2014 η μπάντα έβγαλε καινούργιο δίσκο με τίτλο "IV - One with the Storm". Δίσκο τον οποίο δοκίμασα και τώρα που γράφω αυτές τις γραμμές παίζει στα ηχεία μου. Η μουσική τους, γνώριμη όπως τότε. Οι κιθάρες, τα τύμπανα, η φωνή και οι στίχοι τους ίδια, αλλά με μια ισχνή πινελιά διαφορετικότητας. 

Έγινε λοιπόν άρση του εμπάργκο στους Ghost Brigade, αν και η επιστροφή στα παλιά τους δισκάκια δεν γίνεται τόσο ευχάριστα όσο γινόταν στο παρελθόν. 

Πριν λίγες ημέρες οι Ghost Brigade ανακοίνωσαν την διάλυσή τους. 

"Rebirth through failure
Just like so many times before"

-Lcfr.

No comments: