Tuesday, January 12, 2016

Fuck mouth-breathers!

Εδώ και κάποιους μήνες, έχω το Facebook μου ανοιχτό. Ότι ανεβάζω φαίνεται σε όλους. Είσαι δεν είσαι "φίλος" μου. 

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχω δεχτεί κάμποσα emails αγνώστων που με βρίζουν ή/και με κατηγορούν πως είμαι ακραίος, απόλυτος και γενικά ότι διακατέχομαι από ένα αλαζονικό ύφος με υπεροπτικό περιτύλιγμα. 

Αχ αγαπημένο μου Internet.

Είμαι στους δικτυακούς χώρους από το 1997 εάν θυμάμαι καλά και εάν είναι ένα πράμα που μου έχει μάθει το Internet είναι το εξής:

ΟΛΟΙ έχουν άποψη. ΟΛΟΙ. Και ΟΛΟΙ έχουν τρόπο να την εκφράσουν. Ακόμα και εάν αυτή είναι αυταρχική, απόλυτη και αλαζονική. Συνάμα με αυτό όμως, χεράκι-χεράκι έρχεται και το άλλο. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Είναι στο χέρι σου τι θα διαβάζεις, τι θα μελετάς και τι θα ακολουθείς στο Internet. Κανείς μα κανείς στον κόσμο, δεν συνοδεύει το router του aDSL σου με ένα πιστόλι που να σε απειλεί διαρκώς αναγκάζοντάς σε να κάνεις κάτι που δεν θέλεις. 

Ίσως η ελευθερία που παρέχεται στον κόσμο μέσω του Internet να μην είναι πάντα καλή. Μέσα στα χλωρά υπάρχουν και ξερά που υπνωτίζουν ενώ θα έπρεπε να αγρυπνούν τον κόσμο. Με λύπη μου παρατηρώ πως αυτά τα ξερά όχι μόνο πολλαπλασιάζονται αλλά έχουν φτάσει να κυριαρχούν. Αυτό είναι ένα θέμα συζήτησης που σίγουρα διαρκεί περισσότερο από 3 λεπτά που θα κάνεις να διαβάσεις αυτές τις γραμμές. 

Το status λοιπόν που είχα γράψει και πήρε φωτιά πριν καιρό ήταν το εξής: 

"Το ανθρώπινο είδος προκάλεσε την εξαφάνιση σε 322 είδη ζώων τα τελευταία 500 χρόνια. Χρειαζόμαστε επειγόντως μια και γερή πανούκλα."

Και για αυτό μεταξύ άλλων κατηγορήθηκα. Ναι καλά διαβάσατε. Φυσικά δεν μου κάνει εντύπωση μιας και η βλακεία και η αποχαύνωση είναι ανίκητες. Το στενάχωρο είναι πως εκτός από την κυριευμένη εδώ και χρόνια τηλεόραση, πλέον έχουν αρχίσει και απλώνουν τα πλοκάμια τους και στο Internet.

Για αυτό, κλειδαμπαρώστε το Facebook σας, μην εκφράζεστε όπως θέλετε και γενικότερα, ακολουθείστε αυτά που λέει ο θανατηφόρα ηλίθιος Μπογδάνος και η μάζα. 

Άλλωστε τι είμαι εγώ? Ένας mouth-breather σαν όλους τους άλλους.

Fuck mouth-breathers!

-Lcfr.

No comments: