Saturday, January 23, 2016

Saturday Music Post

Μια μέρα νωρίτερα το Music Post γιατί κατά πάσα πιθανότητα αύριο δεν θα μπορέσω γιατί είμαι στριμωγμένος χρονικά. 

Την ιστορία πως έμαθα τους Jimmy Eat World την έχω πει πολλές φορές, οπότε θα σας γλιτώσω από τα πολλά λόγια. 

Παρόλα αυτά το "Invented" που ακολουθεί, είναι συνδεδεμένο με μια συγκεκριμένη παρελθοντική υπόθεσή μου και κάθε φορά που το ακούω μου δίνει ελπίδα για το μέλλον. Τώρα θα μου πεις από που κι ως που ρε αδερφέ σου δίνει ελπίδα ένα τέτοιο τραγούδι? 

Οι στίχοι είναι η ουσία. Οι στίχοι του και η απλότητα αυτών. 
Παραθέτω κομμάτι των πανίσχυρων αυτών στίχων που θέλοντας και μη, είναι ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου. 

"There's a cinematic end
I picture it just right
Having trouble with the right words
But you tell me with your eyes:
There's something good I miss
Something I can't find
Do you believe me now?
Can you see it in my eyes?

You're always in my head
You're just what I wanted
I live in constant debt
To feel you, invented"


Non Serviam

-Lcfr.

No comments: