Sunday, August 2, 2009

Funny Pic Post #1

Heh,
Μετά το Lifting του Blog, φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει το κλασσικό πλέον:

Funny Picture Post
.
Enjoy.


(Click για μεγέθυνση)

Σοβαρά, είναι ο καλύτερος τύπος που έχει υπάρξει ποτέ. "Drink til you want me"
Φίλε μου, ησύχασε! Δεν νομίζω να υπάρχει τόσο πολύ αλκοόλ στον κόσμο για να σε θελήσει κάποια... Αλλά μπορείς να ελπίζεις...



(Click για μεγέθυνση)

Μερικές φορές, σκέφτομαι, πόσο βαρετή πρέπει να είναι η ζωή μιας γάτας...
Ύπνος - Φαγητό - Ήλιος - Licking Self - Poop - Ύπνος. Δελεαστικό έτσι?



(Click για μεγέθυνση)

Και εγώ, πριν έναν χρόνο, αγόρασα Psp... Αίσχος!



(Click για μεγέθυνση)

Eye-Patched guy, owns the jail. Η σοβαρότητα του προσώπου του, είναι όλα τα λεφτά αυτής της φωτογραφίας.



(Click για μεγέθυνση)

Σε νιώθω αδερφέ... σε νιώθω!!



(Click για μεγέθυνση)

Τα έχω πει πολλές φορές εγώ αυτά... Καιρός είναι να υπάρχει και η απόδειξη. Εύγε!



(Click για μεγέθυνση)

Aaaah, Air Guitar. Περιμένω την έκδοση του Air Bass...



(Click για μεγέθυνση)

Το Click, ΠΡΕΠΕΙ να γίνει εδώ, για να πεθάνετε στο γέλιο. Είναι ένας διάλογος στο IRC. Όμως εξελίσσετε διαφορετικά για τον έναν από τους συνομιλητές... MUST SEE.



(Click για μεγέθυνση)

Πρέπει να έχουν κάνει απίστευτη εξάσκηση τα παλικάρια... Όσες φορές και να το δεις, το κάνουν σωστά....



(Click για μεγέθυνση)

Celebrating τα ψεύτικα 40 χρόνια.
Εδώ είμαι για να τα ξεμπροστιάζω αυτά...

Was Fun.

Non Serviam.
-L.

No comments: