Thursday, August 6, 2009

Motivation Posters

Σήμερα, παραθέτω ενώπιόν σας, πόστερς με κίνητρο. Πόστερς που μπορεί να σας προσβάλλουν (κυρίως εάν είστε γυναίκες), μπορεί να σας μελαγχολήσουν, μπορεί να σας προβληματίσουν, αλλά κυρίως εσένα φίλε αναγνώστη, ξέρω ότι εκεί χαμηλά θα σε υγράνουν...

Κάτι τέτοιες στιγμές, με πάω πολύ.
Με πάω γιατί προσφέρω απλόχερα, χωρίς να ζητάω αντάλλαγμα.

Υγράνσου φίλε μου. Ελεύθερα. Δεν σε βλέπει κανείς.

Για αρχή να σου θυμίσω το εξής...



Για να μην ξεχνιόμαστε. οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους. Να μην βρούμε και τον μπελά μας. Κρίμα είναι.




ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ! Απλά ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ κρύβεται σε αυτήν την φωτογραφία.




Και μετά σου λέει, κάνε κόρη να δεις καλό...



"Satan's Best Tool" Νομίζω ότι αυτή η πρόταση είναι πραγματικά καλλιτεχνική. Και όλοι ξέρουμε τι σκοπό έχει ο κάθε καλλιτέχνης... Τα ξέρετε αυτά. Είμαι σίγουρος.



Όπως είπα παραπάνω, υπάρχω για να προσφέρω απλόχερα. Ε, ίσως μετά από αυτήν την φωτογραφία, να υπάρχω για να ταλαιπωρώ απλόχερα...



Το έχω ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΕΙ το θέμα σήμερα... αλλά ξέρω. Με αγαπάτε. (ειδικά εσύ. Εσύ που χτυπιέσαι μόνος σου στα σκοτάδια, νιώθω ότι με αγαπάς απίστευτα). Και σε ευχαριστώ για αυτό αδερφέ.



What he said. STFU Biatches!!!

Εδώ μου επιτρέπετε να κάνω ένα μικρό διάλειμμα στα αίσχη που έχω ανεβάσει σήμερα και να στείλω μερικά κοινωνικά μηνύματα. Ελπίζω να καταφέρω να σας κάνω να σκεφτείτε τουλάχιστον για μερικά δευτερόλεπτα. (Εσύ φίλε μου που χτυπιέσαι, πάρε ένα χυμό, λίγο νεράκι από το ψυγείο. Ξεκουράσου και συνεχίζεις σε λίγο)




Η περιβόητη γρίπη των χοίρων με έχει ενοχλήσει λίγο. Νιώθω στην απέξω. Και εγώ γουρούνι είμαι. Δηλαδή, γιατί να μην ανεβάσω το πυρετάκι μου? Λίγο βηχαλάκι έστω? Κάτι για να σταματήσω να νιώθω την μοναξιά και την αποξένωση. Με συγχωρείτε. Αλλά με πιάνει το παράπονο.




Εδώ στέλνω τα κλασσικά πλέον θρησκευτικά μου μηνύματα, με πολλαπλούς όπως πάντα, αποδέκτες. Θα σας τα πω όλα. Στα Νηπιαγωγεία, παιδιά, εκτός του ότι υπάρχουν φανταστικά γκομενάκια, που είναι διατεθειμένα να κάνουν ότι τους ζητήσεις, έχω μάθει ότι στους τοίχους πλέον τον κτηρίων, είναι κρεμασμένες αφίσες του Δημητροκάλη, του Κατσούλα και φυσικά της Μαγιέτη. (Σημειώνω για να μην σας μπερδέψω ότι την Μαργέτη την γουστάρουν μόνο οι emo πιτσιρικάδες και οι goth lesbian girls. Είναι στο περιθώριο πλέον η κοπέλα παιδία. Εθεάθη να κοινωνεί στον Άγιο Σπυρίδωνα στο Καπανδρίτι, και όπως καταλαβαίνετε της έκανε κακό στο Image της. Τα blogs, βέβαια, και τα Forums την έχουν πλέον αποκηρύξει από τις μυστικιστικές τους αγκαλιές) (Σ.Σ. Τι γράφω πάλι ο άνθρωπας)
Και μετά από αυτό το κοινωνικό ξέσπασμα πατάω το κουμπί resume στο πρόστυχο περιεχόμενο των Πόστερς με Κίνητρο.




Ερμ... λάθος φωτογραφία. Αλλά μιας και την ανέβασα, πρέπει να πω ότι σαν χοντρός στεναχωρήθηκα. Αλλά σας άντρας, γέλασα....

Και τώρα φίλοι μου αναγνώστες (ο κλασσικός ένας και ο χτυπητηλίκης του βάθους) το grand finale. (χτυπer? Δώστου να καταλάβει τώρα στο τέλος. Μην το λυπηθείς. )




20 χρόνια φυλακή μέχρι και ισόβια.




Εξευτελίζω το blog μου. Αλλά έχω απώτερο σκοπό. Όπως έχει πει και ο Jimmys Panousis, πέφτω χαμηλά για να αναδείξω τον σπουδαίο.

Non Serviam
-L.

No comments: