Saturday, September 26, 2009

Cult Greek Movies

Κάτι τέτοιες στιγμές, είμαι ευγνώμων που την περίοδο 1980-1990 ήμουν βρέφος και δεν καταλάβαινα τι συνέβαινε γύρω μου. Ιδικά στον τομέα της τηλεόρασης.

Το ίντερνετ όμως, αυτές τις καταστάσεις τις μεταδίδει χωρίς φόβο, και σίγουρα, χωρίς κανένα πάθος.

Σήμερα λοιπόν, θα σας κάνω να κοκκινίσετε από ντροπή. Ντροπή για τις ταινίες που κυκλοφορούσαν τότε στα βίντεο κλάμπς (σε μορφή κασέτας φυσικά). Μερικές από αυτές, μπορείτε ακόμη και στις μέρες μας να τις κάνετε δικές σας (??), ΑΠΟ μαγαζάκια σε κακόφημα σοκάκια, στο κέντρο της Αθήνας.

Οι ταινίες αυτές, είναι βγαλμένες από την ελληνική παράδοση και έχουν, στομφώδεις τίτλους, εκθαμβωτικά έντονο make up, πειραγμένες κούπ μαλλιών για τις κυρίες, και γυαλιστερά σακάκια για τους κυρίους.

Get Ready.
Σ.Σ. Επειδή οι φωτογραφίες των εξώφυλλων είναι σχετικά μεγάλες, πρέπει να κάνετε κλικ σε κάθε μία για να ανοίξει καινούργιο παράθυρο για μεγάλη προβολή.

Ο Θηλυκός ΤΣΑΤΣΕΝΚΟ (πολύ σωστά διαβάσατε)

Ο Σκυλάς

Οι Μπάτσοι Πουλάνε την Ηρωίνη.

Γρανίτα Στο Χιόνι.

Αστέρι Στην Λάσπη. (Η Μαρία Αλιφέρη στο απόγειο της καριέρας της)

Αντζελα Ο Πειρασμός. (Η Lady D, πρωταγωνιστει και μαγέυει κοινό και κριτικούς)

Ο Νόμος Της Νύχτας.

24 Ώρες Με Έναν Σταρ (ΛΕ-ΠΑ και τα μυαλά στην κονσέρβα)

Και τώρα το ΓΚΡΑΝΤ ΦΙΝΑΛΕ:
ΤΟ ΣΟΥΤΙΕΝ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ


Ναι ναι.
ΤΟ ΣΟΥΤΙΕΝ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ.

Εάν αυτό δεν είναι ιδιοφυές, τότε τι είναι?

-L.

No comments: