Wednesday, September 23, 2009

Debate 2009 (μέρος Β)

Έκατσα λοιπόν ΚΑΙ εχθές, να δω το περιβόητο debate των δύο. Να πω την αλήθεια μου, έκατσα να το δω, απλά για να έχω τροφή για το κλασσικό (πλέον) πικρό μου σχολιάκι.
Έτσι ακριβώς, ξόδεψα αυτά τα 75 λεπτά από το χθεσινό μου βράδυ και τι αποκόμισα? Θα σας πω γιατί δεν κρατιέμαι πλέον.

Αποκόμισα λοιπόν, τρία σημαντικότατα πράγματα:

1ον. Ότι ζω στο πριν.
Μιάς ΚΑΙ οι δύο μίλησαν πάνω 50 ολόκληρα λεπτά για το τι έγινε τα περασμένα χρόνια. Τι έκανα εγώ, τι δεν έκανες εσύ κτλ κτλ. Άρα ίσως το έτος να είναι 1981 και να προγραμματίζω στις 11 Μαρτίου να γεννηθώ.

2ον. Ότι ο κος Καραμανλής, δεν έβαλε ΤΙΠΟΤΑ, στο στόμα του κου Παπανδρέου.
Αποδεδειγμένο παιδιά, μιλάω σοβαρά. Το παραδέχτηκε ο ίδιος εχθές το βράδυ.
Και εξηγώ για να μην έχετε και αμφιβολίες. Όχι τίποτα άλλο.

"...Ο κ. Παπανδρέου απάντησε έντονα λέγοντας «Δεν δέχομαι να βάζετε στο στόμα μου πράγματα που δεν έχω πει». Δεν αρκεί, είπε, να χτυπάμε απλώς το χέρι στο έδρανο βαρύγδουπα...."

Και έρχεται η απάντηση γεμάτη σκέρτσο και τσαχπινιά.

"...ο Κος Καραμανλής είπε ότι «δεν ακούστηκε λέξη για τα ερωτήματα που έθεσα» και ότι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ «τον Αχελώο τον ξέχασε. Οφείλει να πάρει μία ξεκάθαρη θέση». Δεν έβαλα τίποτα στο στόμα σας, απευθύνθηκε στον κ. Παπανδρέου..."

Ας αναφωνήσουμε μαζί αδέρφια:

Π-Ο-Λ-Ι-Τ-Ι-Σ-Μ-Ο-Σ!!!

Και
3ον και ουσιαστικότερο, ότι ο Ελληνικός λαός είναι πραγματικά ηλίθιος. Αφού τον κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια του, Πολιτικοί και ΜΜΕ σε χρόνους ταυτόχρονους, ενώ αυτός χαζεύει τα μπούτια της Πετρούλας στο star και βγάζει το λαρύγγι του, για τις μεταγραφές του Κόκκαλη στον Ολυμπιακό.

Ορίστε δύο σημερινά ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ πρωτοσέλιδα.



(Διαβάστε μαζί μου σας παρακαλώ γιατί θα τρελαθούμε:
"Ο Πρωθυπουργός, κυριάρχησε πλήρως ΚΑΙ στο χθεσινό debate")



Και καπάκια: "Καθαρή νίκη Γιώργου στο τετ-α-τετ"

Αυτοί μας αξίζουν αδέρφια.
Αυτοί και μόνον αυτοί.

Μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε, προβατάκια μου..

...μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

-L.

No comments: