Saturday, February 9, 2013

Leaving This

Εξωτερικό.
Μόνιμα.

Αυτές είναι οι δυο λέξεις, που παίζουν στο κεφάλι μου το τελευταίο διάστημα.

Και για να πω την αλήθεια μου, όταν σκαλώνω με κάτι τόσο "ground breaking", τις περισσότερες φορές, καταλήγω να το κάνω. Να το κάνω ξαφνικά, απότομα και φυσικά χωρίς δεύτερες σκέψεις.

Σκέφτομαι πως εδώ, πλέον δεν έχω κάτι να με κρατάει. Αρκετές φορές στο παρελθόν έχω γράψει για το πόσο αγαπώ να μισώ την πατρίδα μου και τον (κατά γενική ομολογία) κουτό και άβουλο κόσμο που περπατάει πάνω της.

Έχω λοιπόν την ευκαιρία να δώσω μια κλωτσιά, να γκρεμίσω όλα και να (προσπαθήσω) να τα ξαναχτίσω σε κάποιον τόπο πιο συμβατό με το μυαλό που κουβαλάω τα 31 χρόνια της ζωής μου.

Τώρα θα μου πεις αγαπημένε αναγνώστη: "αλλάζοντας χώρα, θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα;"

Δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτό το ερώτημα.
Ξέρω όμως πως θέλω να μάθω εάν...

-Lcfr.

3 comments:

Unknown said...

Prin merikous mines eixa tis idies skepseis....pou eytyxos dn emeinan mono skepseis.....pira valitsoula kai efyga...efyga na vro ton euato mou, na kunigiso oneira kai na ziso eleutheri!!!!!
Simera pou mporeis sou leo na to kaneis!!!!! Vale stis skepseis sou kainourgia anasa....
Kai gia kalinuxta akouse kai ena omorfo tragoudaki:)

http://youtu.be/tLdzuciDZGU

Anonymous said...

Η πατρίδα του καθενός είναι η ψυχή του, το παρελθόν του, οι μνήμες, και οι θάλασσες που ταξίδεψε έως τώρα. Όπου και να πας παντού αυτά θα σηκώνεις στο δισάκι σου. Θα ευχηθώ ότι το καλύτερο για εσένα.

Ανδρικό ρολόι

Unknown said...

Se euxaristo!!!!!!