Sunday, January 18, 2015

Mansons' Anatomy

Κοίτα να δεις, πόσο γρήγορα έφτασε ακόμα μια Κυριακή. Πόσο γρήγορα περνάει ο χρόνος όταν περνάς καλά ε?

Yeah, right. 

Δεν μπορώ να σας κρύψω, πως το τελευταίο διάστημα καταβροχθίζω σχεδόν σε καθημερινή βάση, επεισόδια Grey's Anatomy, σαν άλλος ευαίσθητος ερωτευμένος έφηβος. Είχα να δω την εν λόγω σειρά από το 2009 εάν δεν κάνω λάθος και την είχα αφήσει στο season 3. Τώρα, μετά από τόσα χρόνια, είμαι στα μέσα της 7ης σεζόν και φυσικά, όπως κλασσικά κάνω, έχω επιλέξει τους καλύτερους χαρακτήρες μου και αυτούς που θα ήθελα να τους δω να καίγονται στο φούρνο. Spoiler Alert, η καλύτερή μου, είναι η Lexie Grey που, μεταξύ μας, θα την παντρευόμουν αύριο κι όλας και ο χειρότερός μου είναι ο Jackson, που εύχομαι να του πέσει βιτριόλι στην μούρη.

Κοίτα να δεις που οι γραμμές που γράφω σήμερα, φαντάζουν βγαλμένες από τον τηλεοδηγό ΤVZapping αλλά υπάρχει λόγος που αναφέρω την Lexie Grey, μιας και δένει φοβερά με την μουσική επιλογή της ημέρας. 

Ας περάσουμε στα δικά μας.

Πριν λίγο καιρό, ο Marilyn Manson έβγαλε καινούργιο δίσκο, που κατά την άποψή μου, είναι στο top4 αυτών που έχει βγάλει σε όλη του την μουσική καριέρα. Επειδή ακριβώς ένα ελληνικό review του με φούντωσε, (και φυσικά άφησα φλεγματικό σχόλιο από κάτω) είπα να τιμήσω την ημέρα και να την χαρίσω στον Mr. Manson, ο οποίος μου είχε δανείσει για αρκετά χρόνια το επίθετό του, να το χρησιμοποιώ σαν ψευδώνυμο. 

Επειδή είμαι φοβερός στο να συνδυάζω τα πράγματα που μου αρέσουν, ακολουθεί το Tainted Love του Marilyn Manson, στο οποίο, παίζει η Lexi Grey που προανέφερα και κάνει την συντηρητική κοπελίτσα στην αρχή με τα πατομπούκαλα, η οποία μεταφορτώνεται σε goth θεά στα χέρια του Manson μέσα στην πισίνα.

Δείτε το βίντεο που ακολουθεί και θα γουστάρετε.

Καλή εβδομάδα αδέρφια.



-Lcfr.

No comments: