Friday, January 2, 2015

Ride

Καλή χρονιά, κτλ κτλ, ευτυχισμένο το νέο έτος και άλλες τόσες επαναλαμβανόμενες κουβέντες που ακούς αυτές τις ημέρες. 

Στο ψητό όμως.

Δεν ξέρω εάν το έχω αναφέρει ξανά, αυτό που έχω σκοπό να σας περιγράψω σήμερα αλλά what the hell. I'm going for it και σε όποιον δεν αρέσει, μπορεί να διαβάσει gossip.gr ή τις αστρολογικές του προβλέψεις από την Λίτσα Πατέρα.

Τα τελευταία χρόνια, παραμονή πρωτοχρονιάς και λίγες ώρες πριν μπει το νέο έτος, πηγαίνω με τον Mephisto μια συγκεκριμένη βόλτα, για πολύ συγκεκριμένους λόγους. (Για όσους δεν ξέρουν, ο Mephisto, είναι ο εγκάρδιος πολυετής φίλος μου, που με αντιγράφει το τελευταίο διάστημα και αφήνει μούσι. Σημειωτέων είναι ο ίδιος ο οποίος με έσπρωξε διακριτικά προς το ξύρισμα του δικού μου, με προφανείς λόγους). 

Η βόλτα λοιπόν είναι στα βόρεια προάστια. Πηγαίνουμε με το αμάξι του στις ΠΟΛΥ ακριβές περιοχές όπως το Παλαιό Ψυχικό, το Κεφαλάρι, η Κηφισιά, η Εκάλη κτλ. Χαζεύουμε τα "φτωχικά" σπίτια που υπάρχουν εκεί και κάνουμε έναν απολογισμό του έτους που μας αφήνει σε λίγες ώρα.

Δεν ξέρω ακριβώς τον λόγο, αλλά μου αρέσει να κοιτάζω αυτά τα σπίτια. Δεν με τρελαίνουν οι τεράστιες επαύλεις που όλα τους τα χαρακτηριστικά να είναι στον υπερθετικό βαθμό. Όμως πολλά από τα σπίτια που μπορείς να δεις, σου βγάζουν μια ζεστασιά που καλώς ή κακώς, σου την παρέχουν τα πολλά λεφτά. (ειδικά όταν και αυτά υπάρχουν στον υπερθετικό βαθμό). Είναι γεγονός, πως όταν κάνουμε αυτήν την ετήσια βόλτα, ο στόχος μου είναι να κοιτάζω ΚΑΙ μέσα στα σπίτια αυτά για να δω την διακόσμηση και ότι άλλο μπορώ να αλιεύσω μέσα σε αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα. Μπορεί να ακούγεται κάπως παράξενο ίσως και λίγο ανατριχιαστικό αυτό μου το κουσούρι, αλλά έτσι είμαι.  Και όχι, δεν είμαι ματάκιας ή κάποιας άλλης μορφής ηδονοβλεψίας, άρρωστοι αναγνώστες!

Φέτος όμως τα πράγματα είχαν αλλάξει. Οι φράχτες είχαν σηκωθεί τόσο ψηλά, σε σημείο να μην μπορείς καν να δεις όλο το σπίτι. Πόσο μάλλον να ρίξεις και μια γρήγορη ματιά στο σαλόνι ή στο καθιστικό του. Η οικονομική κρίση μπορεί να μην έχει γονατίσει τους ιδιοκτήτες, αλλά σίγουρα τους έχει φοβίσει και παίρνουν ασφαλιστικά μέτρα από επίδοξους κλέφτες. 

Και το καταλαβαίνω αυτό.

Νιώθω όμως πως η φετινή αυτή βόλτα και ολόκληρο το έτος που μας άφησε εδώ και 2 ημέρες, έχουν κάτι κοινό μεταξύ τους.

Τα "σπίτια" ήταν εκεί. 
Οι "φοβεροί εσωτερικοί χώροι" ήταν εκεί.
Αλλά δεν ήταν προσβάσιμοι. 

Δεν ήταν προσβάσιμοι ούτε καν για μια γρήγορη ματιά. 



Συνεχίζεται...

-Lcfr.

No comments: