Saturday, June 20, 2015

Jack Pot

Πριν κάποιες εβδομάδες, είχε ένα μεγάλο Jack Pot το Joker και ήταν ένα γεγονός που συζητιόταν ιδιαίτερα στους κύκλους. 

Μου έγινε και εμένα λοιπόν η κλασσική ερώτηση, "τι θα έκανες εάν κέρδιζες τα λεφτά αυτά?". Η απάντησή μου ήταν εύκολη και ξεκάθαρη. Θα αγόραζα ένα loft στο Seattle, ένα ακόμα στο Τόκιο και θα αγόραζα μια Lamborghini μαύρου χρώματος. Με τα υπόλοιπα θα γύριζα τον κόσμο σαν φοβερός τουρίστας με την διάθεση σφουγγαριού να απορροφήσω όλες τις κουλτούρες που υπάρχουν. (χωρίς διάθεση να ενστερνιστώ το "κάθε λιμάνι και καημός". Το ξεκαθαρίζω για να μην παρεξηγηθώ.)

Δεν μπορείτε να πείτε. Ξεκάθαρο όνειρο, με συγκεκριμένες κινήσεις και εστιασμένους στόχους.

Με την σειρά μου και με μια ιδιαίτερα μεγάλη περιέργεια, ρώτησα 2-3 κοντινούς μου ανθρώπους, για το τι θα έκαναν αυτοί με τα κερδηθέντα λεφτά. Υπήρξαν οι κλασσικές/προβλεπόμενες απαντήσεις, υπήρχαν κάποιες εντυπωσιακές και υπήρχε και μια που από την μια με προβλημάτισε, από την άλλη με στεναχώρησε.

Η απάντηση λοιπόν ήταν η εξής: "Ξέρω εγώ τι θα έκανα με τόσα λεφτά? Ξέρω εγώ... ίσως θα τα έδινα δεξιά και αριστερά". Φυσικά δεν μπορούσα να μην πιέσω, ρωτώντας την κοπέλα εάν είχε κάποιο όνειρο, κάποιο ταξίδι, να αγοράσει κάτι συγκεκριμένο. Κάτι τέλος πάντων. Κι όμως η απάντηση παρέμενε η ίδια. Άνευρη και αδιάφορη.

Εδώ πρέπει να σημειώσω ότι η κοπέλα που μου απάντησε με αυτόν τον τρόπο, είναι παντρεμένη 35+ χρονών, με 2 παιδιά.

Δυο λοιπόν τα αποτελέσματα σκέψεων αυτής της απάντησης:

  1. Εγώ και ο περισσότερος κόσμος εκεί έξω είμαστε υλιστές και τα όνειρά μας εξαρτώνται στο λεφτά. Ξεκαθαρίζω πως δεν πιστεύω ότι το χρήμα κυριεύει το μυαλό και τις πράξεις μας, αλλά σίγουρα βοηθάει στο να κάνεις πράγματα, που σε άλλες περιπτώσεις δεν θα μπορούσες. Δεν είναι δα τόσο κακό να θέλω να αγοράσω μια Lamborghini με τα λεφτά από το Joker έτσι?
  2. Υπάρχουν άνθρωποι εκεί έξω, που από την ρουτίνα της καθημερινότητας, έχουν ξεχάσει τι είναι τα όνειρα και οι νέοι στόχοι. Είναι τόσο μαγκωμένοι στην ζωούλα τους, που εάν τους δοθεί η οποιαδήποτε ευκαιρία για να κάνουν κάτι διαφορετικό, την αποφεύγουν σαν την λέπρα, για να μην ξεβολευτούν. Αυτό με θλίβει στον υπερθετικό βαθμό. 
Βέβαια, ποιος είμαι εγώ που θα κρίνει τους άλλους? 
Εγώ θα είμαι ένας sexy εκατομμυριούχος, με μόνιμη κατοικία στο Seattle, με την ξανθιά γυναίκα μου, την γιαπωνέζα ερωμένη μου και τις 2 γάτες μου. 

-Lcfr.

No comments: