Sunday, August 2, 2015

Sunday Music Post

Μιας και το προχθεσινό μπάνιο πήγε καλά και δεν με χτύπησε καμία λαχτάρα όπως την προηγούμενη φορά, είπα σήμερα να σπάσω το σερί των χαμένων Κυριακών και να κάνω επαναφέρω το Sunday Music Post, με καλή μουσική για να κλείσει η εβδομάδα. 

Σήμερα όμως δεν έχω έτσι απλά ένα τραγούδι. Έχω ΤΟ τραγούδι που από την στιγμή που πρωτοβγήκε στο κοινό πριν λίγες μέρες, το έχω κυριολεκτικά λιώσει. Εάν είχε φωνή το Youtube, θα μου έλεγε να πάω στα κομμάτια και να κάνω διάφορα πράγματα σεξουαλικού τύπου στον εαυτό μου. 

Ντροπή σου YouTube. Ντροπή. 

Maynard James Keenan. Ο ιθύνων νους των Tool, εδώ και κάποια χρόνια διατηρεί μια μπάντα/Side Project, με όνομα Puscifer (Pussy+Lucifer). Για να πω την αλήθεια μου, όταν άκουσα τον πρώτο δίσκο τους, δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα. Δεν ήταν του γούστου μου σε καμία περίπτωση, μιας και η μπάντα ψάχνει μονοπάτια πολύ μακρινά από αυτά των Tool, που υπέρ λατρεύω και είχα την τιμή να τους δω και ζωντανά πριν κάποια χρόνια. 

Ο Keenan όμως, πέρα από την δουλειά που βάζει στον πολυαναμενόμενο καινούργιο δίσκο των Tool, (που τον περιμένουν πολλά χρόνια τώρα) την προηγούμενη εβδομάδα ανέβασε ένα φρέσκο τραγούδι από τους Puscifer, με τίτλο Grand Canyon, που με αυτό μας ενημερώνει πως η μπάντα βγάζει καινούργιο δίσκο τον Οκτώβριο.

Οι προσδοκίες μου, πατώντας στο τραγούδι ομολογώ πως ήταν πολύ χαμηλές. Όμως, οι καλοσχηματισμένοι μου αισθητήρες, δεν ήταν προετοιμασμένοι για τον οργασμό που θα αντιμετώπιζαν. Τα αυτιά μου με την μουσική και τα μάτια μου με το λιτό μεν, αλλά καταπληκτικό  δε βίντεο. 

Ακούστε για να δείτε από μόνοι σας. (?)



Αν και το τελευταίο διάστημα οι μουσικές μου έχουν στραφεί στο Ιαπωνικό Prog Metal (δεν είσαστε προετοιμασμένοι για κάτι τέτοιο ακόμα, νέοι μου) οι Puscifer με έκαναν να βάλω μια διαφορετική πινελιά στα ακούσματα μου. 

Ευχαριστώ μπαμπά Keenan. Άντε τώρα να δουλέψεις και λίγο στους Tool, ναι?
Άντε να σε δω.

-Lcfr. 

No comments: