Sunday, August 23, 2015

Sunday Music Post

Προλαβαίνω για Sunday Music Post έτσι?

Λοιπόν για σήμερα, σας έχω κάτι φρέσκο, διαφορετικό και αρκετά ποιοτικό.

Οι Rishloo δεν είχαν πέσει καν στο μουσικό μου ραντάρ. Πριν μια εβδομάδα, μου τους πρότεινε μια ψυχή και τους δοκίμασα. Για να πω την αλήθεια μου, δεν περίμενα κάτι τρομερό μιας και τα γούστα μου είναι ιδιαίτερα και εξόχως επιλεκτικά. Όμως, το συγκεκριμένο συγκρότημα επειδή μοιράζεται την ίδια προοπτική στην μουσική με αυτή των Tool το είδα πολύ θετικά. Το αποτέλεσμα είναι ότι με κέρδισε από τα πρώτα κι όλας ακούσματα και επέλεξα ένα από τα τραγούδια που ξεχώρισα για το σημερινό post.

Οι Rishloo λοιπόν προερχόμενοι από το Seattle, με ύφος καθαρά prog rock, τραγουδάνε για εμάς το "El Empe" μέσα από τον δίσκο Eidolon του 2007.

Enjoy. 



Φυσικά, το τραγούδι έχει ένα σημείο που σου σηκώνει την πέτσα όρθια με την δυναμική και τον έντονο στίχο του. Αυτό ξεκινάει στο 2:13 του τραγουδιού και διαβάζει το εξής:

"Fuck you!
Υou fool,
with your hand me down views,
and you valium counterpoint bullshit excuse,
you wouldn't have a word if I hadn't said it first,
so,
cup your little seed,
and beg beggar,
Βeg!"

Καλή εβδομάδα συνάνθρωποι.

-Lcfr. 

No comments: