Saturday, October 10, 2015

Dirty, Dirty Magic

Το τελευταίο διάστημα, έχω αναπτύξει έναν ιδιαίτερο σεβασμό απέναντι στους The Offspring. Ίσως επειδή η Alternative σκηνή του ροκ πλέον λιγοψυχά, ίσως γιατί εξακολουθούν και υπάρχουν σαν μπάντα μετά από τόσα χρόνια και ίσως γιατί σύντομα βγάζουν καινούργιο δίσκο.

Δεν λέω, έχουν βγάλει και χαζοχαρούμενα τραγούδια (βλ. Pretty Fly (For a White Guy)) και ίσως το μουσικό στερέωμα να ήταν καλύτερο εάν δεν τα είχαν βγάλει ποτέ. Όμως η πολυετής τους μουσική σταδιοδρομία δικαιολογεί κατά κάποιον τρόπο τέτοιου είδους ατασθαλίες, που μεταξύ μας δεν είναι δα και πολλές. Έστω στον βωμό του εμπορίου και της ανάγκης επιβίωσης της μπάντας, να τους το συγχωρήσω ακόμα και εγώ που δεν συγχωρώ τα άντερά μου.  

Σήμερα λοιπόν με έχει πιάσει και ακούω από το πρωί διάφορους δίσκους τους. Θεώρησα απολύτως λογικό να ανεβάσω ένα από τα καλύτερα τραγούδια που έγραψαν ποτέ, το οποίο δυστυχώς πέρασε κυριολεκτικά απαρατήρητο από την μάζα του κοινού τους τότε. 

Με θυμάμαι πιτσιρικά να ακούω το συγκεκριμένο τραγούδι φανατικά στο Diskman μου, όταν έπαιρνα το λεωφορείο της γραμμής για το κέντρο της Αθήνας. Βλέπετε κάθε 2η Παρασκευή έπρεπε να πάω να αγοράσω τα καινούργια αμερικάνικα comics μου από την πλατεία Κάνιγγος και συχνά οι Offspring μου έκαναν παρέα.

Μετά από μια 20ετία, ο πιτσιρικάς που τους άκουγε τότε στο λεωφορείο, εξακολουθεί και τους αγαπά ακόμα.

The Offspring λοιπόν, με το εκπληκτικών διαστάσεων τραγούδι τους "Dirty Magic".
(Η λίγο πιο φρέσκια εκτέλεση που ακολουθεί είναι του 2012. Το αυθεντικό τραγούδι κυκλοφόρησε το 1993, στον δίσκο Ignition)



Non Serviam

-Lcfr.

No comments: