Monday, October 5, 2015

Summer End?

Η απουσία μου το τελευταίο διάστημα είναι δικαιολογημένη και ίσως αναγκαία.
Δεν θέλω ου. 

Πολλά έχουν γίνει, άλλα τόσα θα γίνουν στο άμεσο μέλλον και οι αλλαγές έρχονται η μία μετά την άλλη, λες και περίμεναν να τελειώσει το καλοκαίρι για να κάνουν την εμφάνισή τους. 


Εγώ ωσάν άλλη Κάλι, προσπαθώ να τα κοντρολάρω ένα-ένα. Προφανώς ένα από τα τέσσερα χέρια μου (βλέπε φωτογραφία) δεν κατάφερε να κάτσει να γράψει μερικές κουβέντες εδώ, οπότε χάθηκε λίγο η μπάλα και μπήκαν πολλές απουσίες. 


Παρόλα αυτά, χρόνο έχω για να πηγαίνω για μπάνιο, που ενάντια στον καιρό, εξακολουθεί να είναι μια εξαιρετική ασχολία που σκέφτομαι σοβαρά να την μετατρέψω και σε χειμερινή. (δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά, λέμε και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα)



Ανάμεσα λοιπόν σε παράξενες και ύποπτες συναντήσεις, σε τελείες που εξακολουθούν να μην λένε να μπουν, σε τρίχες της γάτας μου που κυριολεκτικά είναι παντού, προσπαθώ να πω ένα αντίο στο καλοκαίρι και στον ήλιο που με έκαψε 3 ολάκερες φορές, σαν να ήμουν τηγανιτή πατάτα των Mcdonalds. 

Και σε εκείνον τον καριόλη τον αχινό, που όσα δικαιολογημένα συγγνώμη και εάν οφείλω να του πω που τον πάτησα δύο (!!) φορές, θα κάνω την ανατροπή και θα του πω ένα μεγαλόπρεπο ΦΑΚ ΓΙΟΥ, μιας τα 17-18 αγκάθια που έβαλε στα πόδια μου, δεν με έκαναν να το βάλω κάτω. 

Δεν γίνεται να μην σας αφήσω με λίγη μουσικούλα βεβαίως-βεβαίως. 

Η μπάντα που σήμερα έκανε την επιστροφή της με καινούργιο τραγούδι μετά από και εγώ δεν ξέρω πόσο, οι Swallow The Sun, μας έχουν χαρίσει αμέτρητα διαμάντια στο παρελθόν. Ένα από τα πιο απαλά τους (που αρμόζει βεβαίως στο ύφος του συγκεκριμένου blog) είναι το "New Moon". Αν και μοιράζεται τον τίτλο του με μια από τις πλέον σιχαμερές ταινίες που έχει βγάλει ο αμερικάνικος κινηματογράφος, (μιλάω για το Twilight, για όσους τυχερούς δεν κατάλαβαν) το τραγούδι έχει ένα ιδιαίτερο συναίσθημα που καταφέρνει χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια να μαγνητίσει τον ακροατή. 



Αφήστε με τώρα να πάω να ψάξω τις αγγελίες να βρω σπίτι, μιας και με διώχνουν από αυτό που μένω τώρα και έχω τρεχάματα.


Non Serviam!

-Lcfr.

No comments: