Sunday, October 18, 2015

Lazy Sunday

Η Κυριακή είναι μέρα ξεκούραση λένε. Εμένα η Κυριακή είναι μέρα τεμπελιάς. 

Συνήθως τις Κυριακές τους καλοκαιρινούς μήνες πηγαίνω για μπάνιο. Τώρα όμως με τον καιρό να μου λέει "fuck you", η Κυριακή είναι συνήθως γεμάτη από μουσική, μάζεμα το σπίτι και από το απόγευμα και μετά, σειρές. 

Αυτήν την Κυριακή όμως η τεμπελιά μου έχει χτυπήσει κόκκινο. Ακόμα και αυτές τις γραμμές που διαβάζετε τώρα, δεν μπορείτε να φανταστείτε με τι κόπο και προσωπική πίεση τις γράφω. Δεν έχω όρεξη για τίποτα, πέρα από μουσική. Μάλλον γερνάω επικίνδυνα και δεν το έχω πάρει χαμπάρι.

Όμως κόντρα στα πλάνα μου, σήμερα έχω πολλές μικροδουλειές. Η σημαντικότερη, να συνεχίσω να ψάχνω σπίτι. Τι διάολο, θα βρω. Που θα μου πάει. 

Ο θλιβερός χειμώνας που τραγουδάνε οι Daylight Misery, πλέον είναι στην πόρτα μας, και τα σχέδιά μας, περιορίζονται. Παράπονο όμως κανένα. Καλή μουσική να έχεις και είσαι κομπλέ.

Καλή μουσική, λίγο καλομαγειρεμένο ρύζι και την γάτα στα πόδια σου. 

Casting Lazy Shadows, από τους (διαλυμένους πλέον) Puressence.


Αυτιά για σήμερα. Καλή εβδομάδα αδέρφια.

Non Serviam

-Lcfr.

No comments: