Monday, December 31, 2012

Music 2012

Όπως έγραψα και εχθές, σήμερα, τελευταία ημέρα του έτους θα σας παρουσιάσω (με τιμή και δόξα) τα 6 τραγούδια που άκουσα περισσότερο αυτές τις τελευταίες 365 ημέρες που μας αφήνουν σε λίγες ώρες.

Χωρίς πολλές κουβέντες θα ξεκινήσω με το "Violet Rays" από τους αγαπημένους μου (ξανά μετά από καιρό) Smashing Pumpkins που καταλαμβάνουν την θέση νούμερο 6. Δεν ξέρω τι είναι αυτό που με μαγεύει σε αυτήν την δημιουργία του Billy Corgan, αλλά το "I can kiss anyone, tonight" στο 1:33 με γονατίζει κάθε φορά που το ακούω. Και το ακούω αρκετά συχνά.


Στην θέση νούμερο 5 έχουμε τους Anathema και τα "Untouchables (1+2)". Τα τραγούδια αυτά, όταν τα άκουσα πρώτη φορά, δεν μπορούσα να ξεκολλήσω από το replay. Μέχρι να πιάσω και τον τελευταίο στίχο. Μέχρι να βιώσω και την τελευταία νώτα. Μέχρι να ψιθυρίσω και εγώ το "I had to let you go..." στο 4:30. Τα τραγούδια τα βρήκα ενωμένα στο Youtube. Αξίζουν τα 11 λεπτά που είναι στο σύνολο. Θα με ευχαριστήσετε μετά...


Α... ο αγαπημένος Brett Anderson και το "Back to you". Αυτό το τραγούδι το άκουσα πρώτη φορά το 2011 και η λατρεία του, κράτησε και όοοοοοοολο το 2012 βάζοντάς το εύκολα στην θέση νούμερο 4 της λίστας μου. Επιλεγμένος στίχος: "When the planet dies, that's when i come back to you".


Θέση νούμερο 3. Αν και τραγούδι του 2006 το "Carnival Of Rust" των Poets of the Fall, έχει απλώσει για τα καλά τα πλοκάμια του στα αυτιά μου. Άργησα αλλά επισκέφτηκα και εγώ το καρναβάλι της σκουριάς και δεν λέω να φύγω... (thanks e-Mak)


Για το νούμερο 2 της λίστας μου, κρύβω κάτι που σίγουρα θα εκπλήξει κάποιους από εσάς, μιας και δεν είναι μέσα στα γενικότερα μουσικά μου ακούσματα. Οι Awolnation και το "Sail" κρατά επάξια την runner up θέση, μιας και δεν μπορώ να μετρήσω τις φορές που έχει παίξει στην διαπασών στο αμάξι με τον Meph. (ο οποίος μου το έμαθες κι όλας)


Και φτάσαμε στο νούμερο 1...

Δεν νομίζω να εκπλήσσω κανέναν με την επιλογή του "Second" από τους Katatonia, ως το καλύτερο τραγούδι για ένα ολόκληρο έτος. Αν και το τραγούδι αυτό βγήκε στο τέλος του καλοκαιριού, μπορώ να πω πως του έχω χαρίσει περισσότερο χρόνο από κάθε άλλο τραγούδι των τελευταίων 2-3 χρόνων. Ναι, αυτό το μελωδικό έπος τα έχει όλα. Απίστευτη μουσική, καταπληκτικούς στίχους, συναίσθημα και κάθε ένας από τους ακροατές του, (εάν έχει βιώματα που προκαλούν ταχυκαρδία) μπορεί να ταυτιστεί μαζί του, μέσα σε ένα και μόνο δευτερόλεπτο που ζει για μια ολόκληρη ζωή.

"Letting one second go on, to go over a lifetime...."


Αυτά από εμένα για το 2012...
Έκλεισα με μια χθεσινή ανασκόπηση του έτους και σήμερα με τις μουσικές και συναισθηματικές μου επιλογές.  Τι άλλο θέλετε πλέον?

Ελπίζω να έχετε μια ωραία παραμονή πρωτοχρονιάς και μην ξεχάσετε να κάνετε μια δυνατή ευχή όταν το ρολόι χτυπήσει 00:00.
(μεταξύ μας, αυτές οι ευχές δεν πιάνουν ποτέ, αλλά μην το πείτε πουθενά...)

Τα λέμε με το νέο έτος με ένα άκρως... ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ άρθρο που έγραψα εχθές το βράδυ...
(ναι κάνω και τέτοια όταν δεν μπορώ να κοιμηθώ)

O δαίμονας που δεν μπορείτε να ζήσετε χωρίς αυτόν.

-Lcfr.

No comments: