Wednesday, December 5, 2012

Sex Buddy

Προχθές (Δεύτερα) είχα μια βραδινή κουβέντα με μια ψυχή και δέχτηκα την εξής ερώτηση:

"Είχες ποτέ, Sex Buddy?"
(Όσοι από εσάς, δεν ξέρετε τι είναι ο Sex Buddy, θα σας πω πως είναι ένας άνθρωπος που τον κρατάς στην ζωή σου για καθαρά σεξουαλικούς λόγους. Ούτε συναίσθημα, ούτε σχέσεις, ούτε αναφορές, ούτε ζήλειες. Σεξ και μόνο σεξ. Τελεία και παύλα).

Απάντησα με κατηγορηματικό τρόπο, πως δεν είχα και δεν νομίζω να έχω ποτέ έναν άνθρωπο απλά για να ικανοποιώ τις σεξουαλικές μου ανάγκες, άσχετα εάν έχω σχέση ή όχι.
(ξέχασα να σημειώσω πως Sex Buddy, μπορείς να έχεις κι ας διατηρείς σοβαρή και σταθερή σχέση)

Και ήμουν σίγουρος για την απάντηση αυτή.

Μέχρι που μου χτύπησε την πόρτα η μνήμη και μου θύμισε μια περίπτωση, καραμπινάτου "Sex Buddy". Τουλάχιστον από την πλευρά μου, από την συγκεκριμένη κοπέλα δεν ήθελα τίποτα άλλο, από μερικές ώρες την εβδομάδα σεξουαλικού πάθους, χωρίς δεσμεύσεις και περαιτέρω κουβέντες. Όταν το σεξουαλικό "θέλω" για αυτήν την κοπέλα έσβησε, σταμάτησα (σιγά-σιγά) τις πολλές συναντήσεις, μέχρι που πέρασε και αυτή στην ιστορία.

Άδεια κίνηση. Δεν λέω. Αλλά πραγματική.
(και την παραδέχομαι ανοιχτά περιμένοντας την κριτική και το φανταστικό φλέγμα που θα βγάλετε από μέσα σας)

Για να το γενικεύσω λοιπόν, παρατηρώ πως ο "θεσμός" του Sex Buddy, παίζει αρκετά εκεί έξω και οι πειρασμοί είναι πάρα πολλοί. Και για τους ελεύθερους (που δεν έχουν τίποτα να χάσουν) αλλά και για τους έχοντες κάποια σχέση.

Όμως, η προσωπική μου υπόσχεση, (που έγραψα τις προάλλες) παραμένει σθεναρή και οριστική. Άρα δεν θα έχω θέμα...

..το 2012.
Γιατί για το 2013, δεν ορκίζομαι!

:)

Αυτά για σήμερα...

-Lcfr.

No comments: