Tuesday, December 18, 2012

X-Mas Spirit

Καθώς γύριζα σπίτι μου εχθές, Δευτέρα, (ακούγοντας φανταστική μουσική στα ακουστικά μου) χάζευα για αρκετή ώρα τα στολισμένα μπαλκόνια και το χριστουγεννιάτικο κλίμα, που, όσο πλησιάζουμε την 25η ημέρα του Δεκέμβριου, όλο και φουντώνει.
(μεταξύ μας σε κάτι στιγμές, τα στολίδια ακουμπούν το όριο του κιτς)

Αναρωτιόμουν λοιπόν, για ποιον λόγο έχω να "μπω" σε αυτό το κλίμα τόσα πολλά χρόνια. Εάν το σκεφτώ, δεν μπορώ να θυμηθώ πότε ένιωσα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πως είναι Χριστούγεννα και να γίνω ΕΝΑ με τις γιορτές.

Από την μια, σκέφτομαι πως τα Χριστούγεννα είναι λίγο ματαιόδοξα και κάπως κενά στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε και καλά κάνω που είμαι πλέον αδιάφορος για αυτό το κλίμα.
(μην ξεχνάτε πως πέρυσι -εάν δεν με απατά η μνήμη μου- είχαμε βουνά από σκουπίδια στους δρόμους στολισμένα με πολύχρονα λαμπάκια) Από την άλλη, θεωρώ πως το μυαλό μου προσπαθεί να μου πει πως μάλλον μεγάλωσα και με απασχολούν άλλα πράγματα από τα κλασσικά των εποχών.

Έτσι κι αλλιώς η γιορτή αύτη ενδείκνυται για τα παιδιά.
Δωράκια σε κατακόκκινα αμπαλαρισμένα κουτιά, λαμπάκια στους δρόμους, χιόνι στο έδαφος και μια μαγική αστερόσκονη στην ατμόσφαιρα με τον κοιλαρά μουσάτο περίεργο τύπο να γλυκοκοιτάζει την καμινάδα του σπιτιού σου.

31 αγαπημένε μου Lcfr...
Είσαι στα 31 και ακόμα δεν έχεις παραδεχτεί πως μεγάλωσες...

Ίσως να μεγάλωσες επικίνδυνα και να μην το έχεις πάρει χαμπάρι...

Δεν μπορώ να σας μιλήσω άλλο...
Προσπαθώ τα τελευταία 15 λεπτά να βγάλω μια πίστα στο Angry Birds με 3 αστέρια...

-Lcfr.

No comments: