Tuesday, March 23, 2010

Back for Good!

Σας βλέπω αδέρφια...

Εχθές γύρισα από την Αγγλία, με ένα κάρο αναμνήσεις και δύο κάρα φωτογραφίες.

Η παραμονή μου στον Λονδίνο, αυτές τις 4 ημέρες, ήταν εξαιρετική και γεμάτη. Τα είχε όλα, από Alice In Wonderland 3D στο O2 Arena, μέχρι απίστευτης διάρκειας περπάτημα παράλληλα του Τάμεση. (Τελικά Mephi, η καθημερινή μας πεζοπορία, έβγαλε τα λεφτά της :)). Παράπονο κανένα. Πέρασα καλύτερα από ότι περίμενα και για να πω την αλήθεια μου, θα το ξανά έκανα.

Χωρίς δεύτερη σκέψη!

Από την άλλη, το ταξίδι αυτό μου στοίχισε σε άλλους τομείς. Δεν μπορούσα να κάνω Update το Blog, και φυσικά δεν είδα το χθεσινό επεισόδιο του 4 :) Άρα μην περιμένετε να γράψω κάτι...

Πριν κλείσω αυτό το πρώτο post μετά την επιστροφή μου, θέλω να επισημάνω ότι ενδέχεται να ανεβάσω 2-3 φωτογραφίες από το ταξίδι μου, χωρίς φυσικά να καρφώνω την ταυτότητά μου.

Ας τραγουδήσουμε όλοι μαζί... "Πειράζει που είμαι μεγάλη, φίρμα... Πειράαααζει???"

-Lcfr, Back from London *baby*
P.s. Με χαρά παρατηρώ ότι τις ημέρες της απουσίας μου, οι επισκέψεις παρέμειναν στα ίδια επίπεδα, αν και περίμενα να συμβεί το αντίθετο... Ευχαριστώ θερμά.

2 comments:

Anonymous said...

Αν καίγεσαι να το δεις
www.seires.gr!

Lcfr said...

Εάν καίγεσαι, τον πούλο και μην ξανά έρθεις.

Σιχτίρ με τις διαφημίσεις...

-L.