Saturday, March 6, 2010

Η μουσική στην ζωή.

Τον τελευταίο καιρό και ειδικά μετά το περιστατικό με το κολλημένο επί 5 ημέρες, τραγούδι στο μυαλό μου, έχω αρχίσει να πιστεύω πολύ σοβαρά ότι η μουσική, ίσως είναι το σημαντικότερο στοιχείο της ζωής μου. Και έχω αποδείξεις για αυτό που λέω.

Κάθε στιγμή που περνάω στην ημέρα μου, έχει και από ένα τραγούδι κοντά της. Χαρούμενο ή όχι δεν παίζει ρόλο. Πάντως υπάρχει. Και υπάρχει έντονα. Κάθε τι, που μου συμβαίνει, μπορεί να αποτυπωθεί με ένα τραγούδι. Ίσως είναι ακόμα και ένας απλός στίχος. Μία πρόταση αν θέλετε.

Δεν είναι ότι έχω μία κοινότυπη ζωή και οι περισσότεροι καλλιτέχνες έχουν γράψει τραγούδια για την βαρετή καθημερινότητά μου...Όχι.

Απλά ψάχνω συνέχεια για ακούσματα που με χαρακτηρίζουν και μπορούν, τις περισσότερες φορές, να με καλύψουν συναισθηματικά. Ίσως η λέξη "καλύψουν" να είναι λάθος. Ίσως να έπρεπε να γράψω "ακολουθούν". Γιατί δεν ψάχνω από την μουσική να με καλύψει. Αυτές οι δουλειές είναι για τους ανθρώπους... Σωστά?

Από την άλλη, κάθε τραγούδι που υπάρχει στην μουσική μου βιβλιοθήκη, κουβαλάει τουλάχιστον μία βαρβάτη ανάμνηση από κάποιο γεγονός/πρόσωπο/κατάσταση του παρελθόντος.

Σήμερα για παράδειγμα, άκουσα το Blackbird των Alter Bridge σε live εκτέλεση (που θα ακολουθήσει σε YouTube video) και ένα σημείο του, με έκανε να το συνδυάσω αυτόματα με ένα άτομο από το παρελθόν. Είμαι σίγουρος ότι δεν το έχει ακούσει ποτέ αυτό το τραγούδι, παρόλα αυτά είναι πλέον δεμένο στο μυαλό μου.

Διάολε,
πόσο περίεργος είμαι...

Το σημείο στο οποίο αναφέρομαι βρίσκεται μέσα στο χρονικό διάστημα 4:25 έως 5:25. Κάπου εκεί. Μπορείτε ελεύθερα να ψάξετε. Όποιος το βρει όμως δεν κερδίζει τίποτα...

-L.

No comments: