Tuesday, March 16, 2010

Feet and Other Interesting Things...

Πρέπει να μοιραστώ μαζί σας, μια φωτογραφία που τράβηξα με το εκπληκτικό μου iPhone... Φωτογραφία που κράταγα αρκετό καιρό, με σκοπό να την ανεβάσω, την κατάλληλη στιγμή...

And guess what...
Η στιγμή αυτή, έφτασε!!

The Story Behind the Picture:
Ήρθε λοιπόν, ένας συνεργάτης στο γραφείο με περίσσιο ενθουσιασμό και μου λέει:
Έλα όνομά μου>, να δεις τι SMS έλαβα εχθές...
Πήγα και εγώ και είδα... Και όταν είδα, το πρώτο πράγμα που έκανα είναι να βγάλω φωτογραφία για την περαιτέρω εκμετάλλευση...

Σε αυτό το σημείο, δέχομαι τα συγχαρητήριά σας...

Ρε τον Χρηστάκη τι μπορεί και κάνει... Μπράβο αγόρι μου... Μπράβο.
Μας κάνεις υπερήφανους... Μπράβο!!

-L.
Ps. Επειδή το SMS είχε 2 "οθονιές" στο κινητό του συνεργάτη, το έβγαλα 2 φωτογραφίες και έκανα ένα μικρό collage... εξ ου και το διαφορετικό χρώμα στο 2ο μισό του μηνύματος... (προς αποφυγήν παρεξηγήσεων)

No comments: