Wednesday, October 6, 2010

Best e-Mail 2010

Ο λόγος στην κυρία Pilgrim, με το ενδιαφέρον e-mail που μου έστειλε εχθές:

Ορίστε κυρία Pilgrim.

Το blog μου στην διάθεσή σου:

 

"Αγαπητέ Lcfr καλησπέρα,

 

Για τις ανάγκες του email αυτού θα χρησιμοποιήσω το ψευδώνυμο Pilgrim. Θέλω να εξομολογηθώ κάτι μέσα από το συμπαθητικό (οριακά) blog σου.

Είμαι 28 χρονών κοπέλα και ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ασταθής.

Αυτό ακριβώς!

Ασταθής σε σημείο αηδίας!!!

Θα σου πω τι μου συνέβη το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε.

Πριν όμως φτάσω σε αυτό, πρέπει να αναφέρω ότι εδώ και 2 εβδομάδες ξεκίνησα μια καινούργια σχέση με ένα παλικάρι σαν τα κρύα τα νερά που λένε. Σχέση που από την αρχή της είχε προβλήματα και όπως συνηθίζω να λέω, «είχε θέματα». Παράλληλα έχω άλλο ένα παλικάρι (μικρότερου βεληνεκούς, εάν μου επιτρέπεις το σχόλιο) που απλά υπάρχει στην ζωή μου.

Ας πούμε ότι.

χμ.

Διέγραψε το «Ας πούμε». Απλά τον εκμεταλλεύομαι αφού γνωρίζω ότι «κόβει φλέβες για εμένα».

 

Ξέρω ότι δεν είμαι ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ άνθρωπος του κόσμου αλλά για να πω την αλήθεια μου, δεν με απασχολεί ιδιαίτερα.

 

Αφού πλέον ξέρεις αυτά, θα σου πω ότι την Παρασκευή  βγήκα με έναν πρώην μου, για ποτό. Αθώο ποτό φυσικά, αλλά πάντα υπάρχει η προοπτική να γίνει κάτι, μιας και η φλόγα δεν σβήνει ποτέ 100% (ή μήπως σβήνει και δεν το ξέρω?). Όπως μπορείς να καταλάβεις στο αγόρι μου, είπα ένα ψέμα και όλα πήγαν μια χαρά. Βγήκα αλλά ΦΥΣΙΚΑ δεν έγινε κάτι. Βασικά στο μυαλό μου κατά την διάρκεια της εξόδου στριφογύριζε η εξής σκέψη: «Πώς έκανα έρωτα με αυτόν τον άνθρωπο??». Την επόμενη ημέρα, πήγα στο εξοχικό με το αγόρι μου, για λίγο quality time. Εάν ρωτήσεις για τύψεις θα σου απαντήσω ότι δεν έχω ούτε ψεγάδι, μιας και δεν έκανα κάτι με τον πρώην, πέρα από το ψέμα. Στο εξοχικό περάσαμε όμορφα. Αν και σε κάποιες στιγμές λίγο περίεργα, μιας και τα «θέματα» δεν εξαφανίστηκαν. Αντιθέτως εμφανίστηκαν περισσότερο. Την Κυριακή, πήγα ξανά στο εξοχικό μου με τον άλλο. Εκεί πέρασα πολύ καλά. Συνηθισμένα και πολύ έντονα. Αλλά μέχρι εκεί. Συναίσθημα μηδενικό.

 

Την Δευτέρα χώρισα με την σχέση μου. Και εκεί που ήμουν «Χώρισα? So what?» τώρα με έχει πιάσει και τον θέλω πίσω ΑΠΙΘΑΝΑ!! Φυσικά με τον χωρισμό έσβησα το τηλέφωνό του (που δεν είχα προλάβει να μάθω απ' έξω) αλλά τώρα το έχω μετανιώσει. Δεν θα το παίξω καμία γυναικούλα και να παρακαλάω. ΌΟΟΧΙ, αυτήν την χάρη δεν θα την κάνω σε κανέναν. Μιας και έχω ξεκινήσει να μιλάω (μέσω email) με έναν άλλον πρώην που, αν και δεν «έλεγε» όσο οι υπόλοιποι, συναισθηματικά με κάλυπτε. Θα δούμε..

 

Όπως μπορείς να καταλάβεις, είμαι ασταθής. Και περίεργη. Και εκμεταλλεύτρια. Και εγωίστρια. Και ψεύτρα. Και υπερόπτης.

 

Εκεί που θα ήθελα να με βοηθήσεις είναι στο τι πρέπει να κάνω για να σταματήσω να συμπεριφέρομαι όπως συμπεριφέρομαι.

Χμ. μάλλον πρέπει να αρχίσω από το να σταματήσω να είμαι τα επίθετα που αναφέρω 2 φράσεις πάνω.

 

Χωρίς ΚΑΝ να μου απαντήσεις, με βοήθησες.

 

Σε ευχαριστώ,

Pilgrim"


Τι να πω.

Ότι αυτό το mail, κερδίζει επάξια το βραβείο για το mail της χρονιάς?

Τι να πω, ότι όλο αυτό κάτι μου θυμίζει??

Επίσης, να ξέρεις αυτό το ΟΡΙΑΚΑ στην αρχή του mail σου, με πλήγωσε.

 

Αυτά.

 

-Lcfr.

2 comments:

Anonymous said...

"Ασταθής σε σημείο αηδίας!!!"
..seriously??
d.

Lcfr said...

Και βάλε.

-L.