Saturday, October 2, 2010

Unholy Ritual (GR)

Εδώ και αρκετές ημέρες, έχω στο μυαλό μου ένα μικρό αρθράκι για την ελληνική σκηνή του metal.

Πέρυσι είχα ξεκινήσει την προώθηση των πλέον γνωστών σε όλους σας Daylight Misery, (posts εδώ και εδώ, interview εδώ). Παλιότερα είχα κάνει και για τους Dead By Dawn (post εδώ) με ιδιαίτερα καλά σχόλια στο mail του blog. Πλέον με τα παλικάρια των Daylight Misery πίνουμε μπύρες και έχουν έρθει ιδιαίτερα κοντά (τους έχω δει και Live όταν άνοιγαν την συναυλία των Katatonia στην Αθήνα)

Σήμερα σειρά έχουν οι Unholy Ritual.
(Πριν προχωρήσω, θα πρέπει να ζητήσω χίλια συγγνώμη στον Q για την αργοπορημένη "απάντηση" στο EP μου μου είχε στείλει)

Οι Unholy Ritual λοιπόν, εντάσσουν δικαίως τον εαυτό τους στο Majestic/Symphonic Black Metal. Είναι μια ιδιαίτερα δυναμική μπάντα, που έχει δεν έχει τις κλασσικές επιρροές (Rotting Christ, Varathron κτλ). Προσωπικά θεωρώ ότι με αυτήν την νοοτροπία κατά νου, καταφέρνουν και έχουν κάτι το μοναδικά διαφορετικό. Άλλωστε, κατά την άποψή μου, οι επιρροές σίγουρα θα υπάρχουν, αλλά καλό είναι να μην φαίνονται και να μην ακολουθούνται κατά πόδας. Σας διαβεβαιώ ότι στην περίπτωσή τους, η μοναδικότητα κάνει μπαμ από μακριά.

Ξεκίνησαν το 1997 και μετά από αλλαγές στα μέλη του συγκροτήματος, το 2001 έβγαλαν το πρώτο τους Demo με όνομα "Denial from Heaven". Στην συνέχεια (2008) το έβγαλαν τον πρώτο τους δίσκο με όνομα Rex Mundi και μέσα από αυτό, γεννήθηκε το video για τον τραγούδι Vae Victus. Τα λόγια για να περιγράψω το συγκεκριμένο video είναι πραγματικά περιττά. Ελληνική παραγωγή, σε τέτοιο επίπεδο δεν βλέπεις καθημερινά...

Είναι να μην σου πέφτει το σαγόνι? Συνδυάζει το απίστευτο Vae Victus με κουνημένες σκηνές βγαλμένες από ακραία θρίλερ εποχής.
Έπος ολκής.
Αυτές τις ημέρες το συγκρότημα έχει στα χέρια του το “Finis Origine Pendet” EP με τα 4 majestic αλά Dimmu Borgir διαμάντια. Επειδή είμαι από τους τυχερούς που το έχω στα χέρια μου, πρέπει να δηλώσω ότι όσες φορές και να το έχω ακούσει, εξακολουθώ να μην πιστεύω ότι μιλάμε για ελληνική παραγωγή... Τα συγκρότημα είναι άξιο συγχαρητηρίων για την ποιότητα των τραγουδιών. (παραγωγή/μουσική εκτέλεση κτλ)

Από ότι μου είπε ο Q (keyboard player του συγκροτήματος αλλά και των Daylight Misery) ετοιμάζουν συναυλίες στο εξωτερικό και αμέσως μετά θα ακολουθήσει η Ελλάδα. Ανυπομονούμε λοιπόν, να τους δούμε live, όπου και να είναι αυτο.

Εύχομαι στα παιδιά ότι καλύτερο για το μέλλον και φυσικά πολλές συναυλίες για την προώθηση της μουσικής τους.
Keep the iron hot.
\m/

Περισσότερες πληροφορίες για τους Unholy Ritual:
Band Members:
Erevos – Vocals 

Ad Ventus – Guitars

Q_Snc – Synths & Orchestrations

Drakhon – Bass 

Talos – Drums
Band MySpace:
http://www.myspace.com/unholyritual
Band eMail:
unholy_ritual@hotmail.com

-Lcfr.

No comments: