Thursday, October 14, 2010

Leaning To The Past

Κάτι με έχει πιάσει σήμερα και αναπολώ το παρελθόν. Μέτα καλά του και τα κακά του. Ένας σοφός φίλος μου έχει πει το εξής: "το παρελθόν, αδερφέ μου, υπάρχει για να μας στηρίζει"

Σκεπτόμενος λοιπόν το παρελθόν, θα ανεβάσω 2 τραγούδια που το μεν πρώτο χαρακτηρίζει το αρκετά μακρινό παρελθόν (περίπου στο 2000) και το δεύτερο το πιο κοντινό (εκεί γύρω στο 2008-2009).

Διαφορετικές αναμνήσεις, αλλά ιδιαίτερα έντονες. Το post αυτό, είναι ότι πρέπει για μια ημέρα σαν κι αυτήν.. (βλ. βροχές κρύο κτλ κτλ).

Without You I'm Nothing από τους αγαπημένους μας Placebo.
Τραγούδι που έχω και μου έχουν χίλιοαφιερώσει στο παρελθόν. Ιδιαίτερα έντονο και αργό τραγούδι, με στίχους που σπάνε κόκαλα. Ίσως να είναι ένα από τα τραγούδια που θα ήθελα να ήταν μεγαλύτερο σε διάρκεια...

Tic/toc...


Το επόμενο τραγούδι που αφορά το πιο κοντινό παρελθόν, δεν είναι ακριβώς αγαπημένο μου, απλά εκείνη την περίοδο το είχα ακούσει μιλιούνια φορές, στην προσπάθειά μου να το κάνω να μου αρέσει. Μάλλον τα κατάφερα γιατί μετά από τόσα χρόνια, το ακούω με μία νοσταλγία στο μικρό μου, αλλά καλοσχηματισμένο μου, ξανθό κεφάλι...

Φυσικά μην περιμένετε να ακούσετε κάποιο τραγούδι ίδιου ή παρεμφερούς ύφους με το Without You I'm Nothing. Καμία σχέση...

I Walk Alone, από την κυρία Tarja Turunen.

Hm...
Είχα πολλά χρόνια να το ακούσω και η αλήθεια είναι ότι μου έλειψε πολύ.
Πάλι καλά που υπάρχουν και αυτές οι μουσκεμένες ημέρες και θυμόμαστε το ένδοξο αλλά έντονο παρελθόν.
Και τονίζω, με τα καλά, αλλά ΚΑΙ τα κακά του...

Allotriwmenh και Bathory, να είστε καλά. :)

-Lcfr.

No comments: