Tuesday, October 19, 2010

Ο Αποτελεσματικός Χαμός

Τις τελευταίες ημέρες στο γραφείο γίνεται ΧΑΜΟΣ!!
Οκ-οκ.
Για να μην παρεξηγηθώ, δεν θα πω ότι είμαι ο καλύτερος και αποτελεσματικότερος εργαζόμενος που έχει υπάρξει ποτέ. Προς θεού, δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος. Απλά θεωρώ ότι σε αυτές τις συνθήκες, είναι ιδιαίτερα δύσκολο να επιβιώσεις. Πρέπει να "το έχεις" και λίγο...

Σίγουρα υπάρχουν ημέρες και ημέρες.

Σήμερα για παράδειγμα, ήταν ημέρα που θα μπορούσα να την χαρακτηρίσω σαν "αποτελεσματικά χαοτική ημέρα". Βλέπετε, υπάρχει αυτό το "αποτελεσματικά" που σε κάνει να νιώθεις ΥΠΕΡπλήρης όταν γυρίζεις σπίτι σου...

Κάτι τέτοιες ημέρες, σκέφτομαι πόσο μου αρέσει η δουλειά μου.
Κάτι τέτοιες ημέρες, σκέφτομαι πόσο εκτιμώ συγκεκριμένους συναδέλφους, που με κάνουν και ξελαμπικάρω την στιγμή που είμαι στο μάτι του κυκλώνα και φέρνω φούρλες σε απίστευτα Mach.

-Lcfr.

1 comment:

Anonymous said...

Την δική μου σημερινή μέρα θα μπορούσα να τη χαρακτηρίσω, δανείζομαι τη δική σου λέξη, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ψυχοφθόρα. Γιατί μπορεί να έληξε αποτελεσματικά, ή αλλιώς θετικά, όπως δείχνουν προς το παρόν τα πράγματα για εμένα δεν παύει να υπήρξε μια αρνητική γενικότερα σε εξέλιξη ημέρα. Και από τη στιγμή που δεν έχω την τύχη να έχω στο γραφείο μου συναδέλφους όπως εσύ, σκέφτομαι πόσο εκτιμώ κάποιους φίλους και φίλες που έστω και από το τηλέφωνο καταφέρνουν και με κάνουν να χαλαρώνω και να ξελαμπικάρω...
"Βόηθα να βοηθώ να ανεβούμε το βουνό" όπως λέει και η σοφή μας ρήση...
D.P. :)