Saturday, February 8, 2014

2.000 Posts

Με αυτά και με τ' άλλα, ξέχασα να αναφερθώ στο γεγονός ότι πριν 3 ημέρες, έφτασα τα 2.000 άρθρα. 
Fuck Yeah!

Από τον Ιανουάριο του 2009 μέχρι και σήμερα, 5 ΟΛΟΚΛΗΡΑ χρόνια, γράφω, προβληματίζομαι, σκέφτομαι και εξωτερικεύω ότι διάολο έχω στο πειραγμένο μου κεφάλι. 
(με απαραίτητη μουσική επένδυση για να σπάει η σιωπή) 

Ξέρω πως δεν ανεβάζω τόσο συχνά όσο παλιότερα και σίγουρα από Δευτέρα που ξεκινάω την νέα δουλειά, ίσως να υπάρχει μεγαλύτερη απόσταση ανάμεσα στα posts. Βέβαια, εάν δεν έχω κάτι να πω, δεν θα μπω στην διαδικασία απλά να δώσω το παρόν. Αυτό δεν ήταν ποτέ το ύφος μου. 

Παρόλα αυτά, εάν το καλοσκεφτώ, 2.000 άρθρα, είναι ένα νούμερο που δεν θα το πλησίαζε καν το μυαλό μου όταν πατούσα το Publish για πρώτη φορά. (για τις παραπάνω από μισό εκατομμύριο συνολικές επισκέψεις, δεν έχω λόγια) 

Μέσα από αυτόν εδώ τον ιστότοπο έζησα χωρισμούς, απογοητεύσεις, μεθύσια, θυμό, νεύρα, ευτυχία  και εκατοντάδες ακόμα συναισθήματα. Όσο ρηχό και Παπακαλιάτικο και εάν ακούγεται, τα έζησα και τα αποτύπωσα εδώ, μαθαίνοντας να ζω παρέα τους για πάντα.
 
Ειλικρινά δεν ξέρω ποιο θα είναι το μέλλον της "Lcfr" περσόνας μου και φυσικά δεν ξέρω πόση ζωή έχει ακόμα. Μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι καινούργιο, μπορεί απλά να ξεχαστεί μια και καλή.

Θα δούμε μέχρι τότε & πότε...

Σας ευχαριστώ αδέρφια.

Non Serviam
-Lcfr.

No comments: