Friday, February 14, 2014

Sinners!!

Sinners αδέρφια μου...
*δεν την είδα Ελένη Λουκά, χαλαρώστε*

Εσείς, ο διπλανός σας, ο καλύτερός σας φίλος, και πόσο μάλλον εγώ που έχω κάνει αρκετά κακά πράγματα στο παρελθόν, όσο και να μην μου φαίνεται. Με αυτήν την προοπτική πρέπει να πορευόμαστε καθημερινά. Πως είμαστε αμαρτωλοί και η πόρτα του "παραδείσου" μας, μπορεί να έχει κλείσει για τα καλά, με πόρτες θησαυροφυλακίου αλά Σκρούτζ Μακ Ντάκ.

Ελάτε... μεταξύ μας είμαστε, παραδεχτείτε το. 
Έστω από μέσα σας... δεν παρεξηγώ.

Ακόμα και το ΠΣΚ που ήρθε, θα κυλιστούμε στην αμαρτία γιατί την γουστάρουμε. Σαρκική, πνευματική και όποια άλλη αμαρτία μας είναι διαθέσιμη, θα περάσει από πάνω μας σαν ένα καθημερινό και χιλιοφορεμένο ρούχο...
 
Δώστε του να καταλάβει αδέρφια μου, γιατί χανόμαστε και ο χρόνος μετράει ανάποδα.

Ο Sully Erna τραγουδάει για τα αυτάκια σας, για να ζήσετε στο 100% τις επόμενες ώρες, μέχρι να έρθει η Κυριακή και να πούμε το κλασσικό: "Τα κεφάλια ξανά μέσα".



Τον αμέριστο σεβασμό μου.

Let the Sins begin!
-Lcfr,

No comments: