Monday, February 3, 2014

Stubborn Love

Πριν κάποια λεπτά, άκουσα τυχαία ένα τραγούδι που το λάτρεψα το 2013 και με έσπρωξε να το ανεβάσω εδώ.

Θα πει κάποιος:
-Ρομαντίλα Lcfr, βραδιάτικο?

Ξέρω εγώ? Ίσως να είμαι στις ημέρες μου και να έχω επηρεαστεί.

Για να είμαι πάντως ειλικρινής, το συγκεκριμένο τραγούδι το είχα "διπλώσει" με ένα συγκεκριμένο άτομο, αλλά για κάποιον περίεργα ευχάριστο λόγο, τώρα που το ξανά άκουσα, το μυαλό μου, μου έφερε ένα άλλο πρόσωπο στην σκέψη.

Είναι περίεργο πράγμα το μυαλό και το ότι αλλάζει τόσο εύκολα, ακόμα πιο εντυπωσιακό.

"Πεισματάρης έρως", από τους Lumineers λοιπόν για τα αυτάκια σας.

Και ναι αδέρφια μου. Δεν είναι ντροπή να παραμένουμε πεισματάρηδες ερωτικοί, πέρα από τα blocks και τα αναπάντητα emails πάσας φύσης.
Εάν υπάρχει πρόβλημα, να απευθυνθείτε σε κάποιον who gives a shit.



Τα ξαναλέμε σύντομα...

-Lcfr.

No comments: