Sunday, March 23, 2014

Right Back

Ήρθε λοιπόν και με την σειρά της η Κυριακή.

Θεωρώ ότι το χθεσινό Σάββατο ήταν γεμάτο ουσία, γιατί μας απέδειξε ότι ο καλύτερος τρόπος για να βγάλεις την καθαρή αλήθεια από έναν άνθρωπο, είναι να χρησιμοποιήσεις κόντρα ψυχολογία και λίγη παραπάνω ανάρμοστη συμπεριφορά. Έστω και ψεύτικη αλλά καθόλα αναγκαία. Αυτά τα "εργαλεία" δεν πρέπει να τα χρησιμοποιείς συχνά, αλλά όταν το κάνεις πρέπει να ξέρεις τι ακριβώς ψάχνεις. 

Και από την πείρα μου σας λέω ότι τις περισσότερες φορές αυτό που ψάχνεις θα στο βρεις.

Φυσικά η αλήθεια που μπορεί να βρεις μπορεί να σου ριζωθεί μόνιμα στο κεφάλι, αλλά επειδή πρέπει να κοιτάζουμε τα πράγματα όπως είναι και όχι όπως θα θέλαμε να είναι, καλύτερα έτσι παρά σε συννεφάκια και υποθετικά σενάρια, δράκους και ξανθιές πριγκίπισσες.

Φτάνουμε στο σήμερα και στην μουσική...

Και τι έχω για τα αυτάκια σας... 

Ένα τραγούδι γάντι για τα περιστατικά που αφήνουμε πίσω μας. Ένα farewell ρε παιδάκι μου με νόημα στον στίχοι.
Πάμε όλοι μαζί: Franky - Fuck Υou Right Back.

Έτσι για να γελάσουμε ρε παιδάκι μου...


Καλή Κυριακή αδέρφια μου.
Και μην ξεχνάτε... τα μεσαία δάχτυλα για κάποιον λόγο τα έχουμε στα χεράκια μας...

Ε?

-Lcfr.

No comments: