Saturday, May 2, 2015

Desecration Smile

Ααααα, τι ωραία. 

Άλλο ένα Σάββατο ήρθε και οι περισσότεροι από εμάς κάνουμε αυτό που ακριβώς θέλουμε, χωρίς να δίνουμε λογαριασμό σε κανέναν.

Motherfuckers είμαι υπερήφανος να σας πω, πως εγώ ακούω παλιά καλή μουσική και γουστάρω με ένα παγωμένο κακάο στο χέρι. Τι άλλο να ζητήσεις δηλαδή πριν από την βραδινή σου έξοδο? 

Μέσα σε αυτά τα παλιά ακούσματα, έτυχε ο μουσικοεπιλογέας (?) να παίξει το εξής σημαδιακό αλλά και σπάνιο τραγούδι από τους (ανάλατους κατά τα άλλα) Red Hot Chilly Peppers με τίτλο "Desecration Smile". 

Χρησιμοποίησα τον χαρακτηρισμός "σπάνιο" αλλά και το "σημαδιακό" και όχι τυχαία. 

Σπάνιο γιατί όπως είπα απέξω-απέξω, είναι ιδιαίτερα σπάνιο να μου αρέσει τραγούδι από την συγκεκριμένη μπάντα, αλλά και σημαδιακό μιας και οι στίχοι του, ιδιαίτερα ένας, έχει δέσει αρκετές φορές στην ζωή μου. Και το καλό είναι πως συνηθίζει να επαναλαμβάνεται σαν ένα κακόγουστο αστείο, που τυχαίνει να είμαι ο πρωταγωνιστής του, άθελά μου. 

"Another girl bad for my health".

Και κάποιος από ψηλά έχει φοβερό χιούμορ και μου παρουσιάζει το συγκεκριμένο τραγούδι, όταν ταιριάζει και το content αλλά και στο timing της περιόδου. 


Motherfuckers, ακόμα και αυτό, το δέχομαι σαν ένα ακόμα δείγμα πως:

Non Serviam μέχρι να γεράσω (σε 1-2 χρόνια δηλαδή από σήμερα)

-Lcfr.

No comments: