Tuesday, May 26, 2015

Zipper Earphones

Να και ένα νέο που θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής μου, άμεσα.  

Όσοι από εσάς με ξέρετε σε προσωπικό επίπεδο, ίσως γνωρίζετε πως έχω ένα θέμα με τα ακουστικά. Κάθε μήνα χρειάζομαι καινούργια γιατί είτε σκαλώνουν σε καροτσάκια ηλικιωμένων κυριών στον Σκλαβενίτη (πραγματικό γεγονός), είτε χαλάνε γιατί η χρήση που τους κάνω είναι.. πως να το πω διακριτικά... 

...Ανδρική. 

Σχεδόν καθημερινή ερώτηση. 
Το άλλο ένα θέμα που έχω με τα ακουστικά είναι ότι εάν πάρω τα μάτια μου από πάνω τους για λίγα μόλις λεπτά, καταλήγουν σαν άλλος γόρδιος δεσμός. Φυσικά ακολουθούν χαμηλόφωνα μπινελίκια του υποφαινόμενου, όσο παλεύει να τον λύσει.


Δεν κάνω πλάκα όταν σας λέω πως έχω φτάσει σε σημείο να πιστεύω ότι τα ακουστικά κάποια μέρα θα ξεσηκωθούν (μετά από την γενοκτονία που έχουν υποστεί από τα χεράκια μου) και θα με πνίξουν ενώ προσπαθώ να ακούσω μουσική στον δρόμο. 



Σήμερα όμως ένας εκλεκτός συνάδελφος σαν άλλος Μάγος με τα δώρα των Χριστουγέννων, μου έδειξε κάτι που ίσως είναι το αγαπημένο μου πράγμα, χωρίς ακόμα να το έχω αγοράσει. 

Ιδού κυρίες και κύριοι. Η ιδιοφυΐα και όλο το κινέζικο δαιμόνιο σε ένα ζευγάρι ακουστικά. 

ZIPPER ΣΕ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ!!! 
Γιατί δεν μου το είχε πει κάποιος νωρίτερα? 
ΓΙΑΤΙ???

Βέβαια, για να είμαστε αντικειμενικοί, η ποιότητα ήχου παίζει να είναι κάτω του μετρίου, αλλά θα τα δοκιμάσω όπως και να έχει. Στοιχίζουν μονάχα 2 Αγγλικές λίρες οπότε μικρό το κακό, εάν αποδειχθεί πως η μουσική που παράγουν είναι επιπέδου μαγαζιού της σιχαμένης Παραλιακής λεωφόρου. 



Είναι μια φοβερή ημέρα, από αυτό και μόνο το γεγονός. 

-Lcfr. 

No comments: