Thursday, May 28, 2015

FAIL!

Αποτυχίες εδώ, αποτυχίες εκεί, μα τον Τουτάτη, αποτυχίες ΚΑΙ παραπέρα!

Μαθαίνουμε όμως αδέρφια μου και δεν επαναλαμβάνουμε τα ίδια λάθη.

Γιατί όπως έχω πει και παλιότερα, όταν κάνεις ξανά και ξανά το ίδιο λάθος, παύει να είναι λάθος και μεταμορφώνεται σε επιλογή. Και προσέξτε την ειρωνεία της κατάστασης. Τα λέω εγώ αυτά, ΠΟΙΟΣ ΕΓΩ, που παίζει να έχω κάνει 2-3 λάθη στην ζωή μου, αλλά το μυστικό της επιτυχίας είναι πως τα κάνω ξανά.

Και ξανά και ξανά και ξανά, μέχρι να με βαρεθώ και εγώ ο ίδιος. 

Επειδή λοιπόν, το τελευταίο διάστημα μπουχτίσαμε από αποτυχίες και γενικότερα failures, είπα να ξορκίσω το κακό αυτό σύννεφο (που σήμερα μας έδειξε τα δόντια του με την βροχή) γράφοντας αυτές τις λίγες κουβέντες και ανεβάζοντας το κατά τα άλλα, καταπληκτικό τραγούδι από τους Breaking Benjamin.

Έτσι για να πάρουμε κουράγιο μπας και καταφέρουμε να έχουμε λίγη δύναμη ακόμα να ξαποστείλουμε την εβδομάδα αυτή και να πάρει μαζί της και τον μπάσταρδο Μάιο.

Failure λοιπόν από τους φρέσκους Breaking Benjamin



-Lcfr.

No comments: