Sunday, May 31, 2015

Sadist

Σαδισμός είναι αδέρφια μου.

Τα όνειρα το βράδυ, είναι ένας ανελέητος σαδισμός που κάνει το μυαλό στον εαυτό σου. Σαν κερασάκι σε αυτό έρχεται το γεγονός ότι δεν έχεις κανέναν, ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΝ έλεγχο στο τι και ποιον θα δεις τις ώρες που ηρεμείς το βράδυ μετά από μια δύσκολη ημέρα. 

Όοοοχι σου λέει το μυαλό. Νομίζεις πως ήρθε η στιγμή να χαλαρώσεις και να αφεθείς στην αγκαλιά του Μορφέα? Τα τρία μου θα πάρεις! Έχω άλλα σχέδια για το βράδυ. Και εκεί που κλείνεις τα μπιρμπιλωτά σου μάτια, αρχίζει μια ταινία επιστημονικής φαντασίας, από την οποία ούτε μπορείς να φύγεις γιατί είναι μάπα το καρπούζι, ούτε φυσικά να αλλάξεις κανάλι.

Εντάξει, υπάρχει και ένα καλό στοιχείο σε όλο αυτό το θέατρο του παραλόγου. Το γεγονός ότι δεν θυμάσαι ΟΛΑ τα όνειρα που βλέπεις, είναι πάντα θετικό, γιατί σε αντίθετη περίπτωση η καθημερινότητά σου θα ήταν σαν την σημερινή μου ημέρα. Διστακτική, μουδιασμένη και με έναν μόνιμο προβληματισμό ζωγραφισμένο στην φάτσα μου. (κρύβεται καλά κάτω από το μούσια)

Βλέπετε είδα την λάθος γυναίκα, την πιο ακατάλληλη στιγμή και περίοδο της ζωή μου.

Επαναλαμβάνω για έμφαση:

Σαδισμός!

ΣΑ-
-ΔΙ-
-ΣΜΟΣ!!


Κάτι ξέρουν οι Stone Sour που βγάζουν τραγουδάκια σαν αυτό που ακολουθεί, με τίτλο Sadist.



-Lcfr.

No comments: