Thursday, May 12, 2016

Flat Earth

Flatters κυρίες και κύριοι. Flatters. Κι όμως υπάρχει και αυτή η κατηγορία ανθρώπων.

Θα εξηγήσω παρακάτω.

Πιτσιρικάς και στα χρόνια του σχολείου, είχα και εγώ τις ανησυχίες μου. Επειδή δεν ήμουν και ο πιο διάσημος μαθητής με τους τεράστιους φιλικούς κύκλους και τα γκομενάκια να πίνουν νερό στο όνομά μου, είχα εστιάσει στην ζωγραφική και στο διάστημα. Με εντυπωσίαζε η ζωή πέρα από την Γη και όλα τα παρελκόμενα αυτής. Ξόδευα απίστευτο χρόνο να ψάχνω, να μαθαίνω και να ενημερώνομαι για τα πάντα διάστημα. Και μιλάμε για μια εποχή χωρίς Internet. 

Μέσα σε όλα αυτά και με έντονη την παρότρυνση της σειράς X-Files, πίστευα ακράδαντα πως η πρώτη επίσκεψη του ανθρώπου στο Φεγγάρι ήταν σκηνοθετημένη. Και μερικώς το πιστεύω ακόμα, αλλά δεν χωράει ανάλυση στο άρθρο αυτό. Το πίστευα τόσο ένθερμα αυτό, που έκανα μακροσκελέστατες κουβέντες με τον καθηγητή Γεωλογίας μου. Οι αντιπαραθέσεις μας αυτές με ιντρίγκαραν γιατί καταλάβαινα πόσο στενόμυαλος μπορεί να είναι ο απαίδευτος κόσμος και πόσο πεισματικά αρνητικός μπορεί να είναι απέναντι σε κάτι που τον βγάζει ελάχιστα εκατοστά από το οικείο τους. 

Με θεωρούσαν γραφικό στο σχολείο, αλλά έμαθα και έζησα με αυτό, χωρίς να δίνω ιδιαίτερη σημασία. Φακ εμ.

Πάμε τώρα στο σήμερα. 

Πόσο αργόστροφος μπορεί να είσαι για να πιστεύεις πως η Γη είναι επίπεδη? Ναι αγαπητοί μου. Υπάρχει μια μεγάλη και ραγδαία αναπτυσσόμενη ομάδα που πιστεύει πως η Γη είναι επίπεδη, πως οι δορυφόροι είναι ψέμα, πως το ηλιακό σύστημα είναι προπαγάνδα και πως η NASA είναι πιόνι για να δικαιολογούνται οι υψηλοί φόροι στο Αμέρικα. Για το τελευταίο ψιλοσυμφωνώ, αλλά δεν παύει η NASA να έχει κάνει τα μεγαλύτερα βήματα στην έρευνα του εξωγήινου κόσμου. Αλλά να φτάνεις στο σημείο να υποστηρίζεις πως η βαρύτητα είναι ψέματα? Πως η Γη ολόκληρη στέκεται εξαιτίας του ηλεκτρομαγνητισμού? Να πιστεύεις και να εκπροσωπείς μια θέση που βασίλευε το 1800, τώρα το 2016?

Tο ανησυχητικό δεν είναι που υπάρχει ο κόσμος αυτός. Εδώ υπάρχουν άνθρωποι που ακόμα  πιστεύουν σε θρησκείες. Το ανησυχητικό είναι πως αυτός ο κόσμος διπλασιάζεται μέρα με την ημέρα και ειλικρινά δεν θα μου κάνει εντύπωση εάν το φρούτο αυτό το δούμε και στην Ελλάδα. 

Ακόμα και εγώ που γουστάρω τις ακραίες απόψεις και τις ξεχειλωμένες θεωρίες, εδώ βάζω φρένο.

-Lcfr. 

No comments: