Wednesday, October 14, 2009

Just Because,

Και επειδή σας βλέπω ζωηρούς, (αναφέρομαι στο post αυτό) και επειδή προσπαθώ να κρατήσω το επίπεδο, στα γνωστά, υψηλά του επίπεδα, ενώ ταυτόχρονα θέλω να είμαι στο Halloween mood, θα ανεβάσω την ακόλουθη φωτογραφία.

Ειδικά για να τιμήσω, τον αναγνώστη που εχθές το βράδυ και ώρα 2:20 το χάραμα, άφησε το ίσως καλύτερο comment που έχω διαβάσει ποτέ σε blog και είμαι τυχερός, που το έκανε στο δικό μου.
Έγραψε λοιπόν για το post που ανέφερα προηγουμένως:

O/H Ανώνυμος έγραψε:
booobies!!
(we'll thank you later)
13 Οκτώβριος 2009 2:20 μμ

Αδερφέ, είσαι ο καλύτερος και σε ευχαριστώ. Είδα το mail για το comment σου, σήμερα το πρωί και μου έφτιαξε την διάθεση κυριολεκτικά!
Respect, για το σχόλιό σου και φυσικά την ώρα που το έκανες.
Για εσένα η επόμενη φωτογραφία.

HAVOC & CHAOS!
HALLOWEEN 2009!

-L.
Ps. Jailbait Μάλλον το πιο ιδιοφυές site που υπάρχει αυτήν την στιγμή στο Internet. (έτσι Apan?)

1 comment:

Anonymous said...

kaloooooooo tilije moy mia gia to prvi wolf