Saturday, December 26, 2009

Puressence Only Forever.

Ένα από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα της Rock Alternative σκηνής είναι οι Puressence. Ξέρω ότι είναι ιδιαίτερα γνωστοί στο Ελληνικό κοινό, αλλά αμφιβάλλω εάν τους ήξερε κανείς όταν έβγαλαν το πρώτο τους Demo το 1992 με όνομα Siamese. Όπως και να έχει, είναι ίσως η μοναδική μπάντα που με αγγίζει μουσικά.

Έχουν αυτό το γαργαλιστικό, στην μουσική τους, στοιχείο που μου ξυπνάει συναισθήματα, τα οποία είτε τα έχω ξεχάσει, είτε προσπαθώ να τα ξεχάσω. Καταφέρνουν να μου αποδεικνύουν ότι είμαι άνθρωπος...

Άνθρωπος που είναι στοιχειωμένος από τις αναμνήσεις και τα βιώματά του.
Άνθρωπος που θα ήθελε, αλλά πλέον δεν μπορεί.
Άνθρωπος που μιλάει καλύτερα μέσα από την μουσική...

Puressence - Northern Framing Company

"Only forever,
It's just forever..."

-L.

No comments: