Sunday, May 30, 2010

Can't Steal My Bike

Εδώ και 2 εβδομάδες, έχω αρχίσει και χρησιμοποιώ το ποδήλατό μου. Καθημερινά για να πάω από και προς το πούλμαν της δουλειάς και ανά διαστήματα, όταν θέλω να πάω κάπου, το απόγευμα.

Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει ιδιαίτερα και το διασκεδάζω. Το θέμα μου είναι ότι τις περισσότερες φορές πρέπει να κουβαλάς και ένα μεγάαααλο locker για να μπορείς να το δένεις σε καμία κολόνα της ΔΕΗ... Φυσικά, ο αδαής, δεν ήξερα ότι για να αποτρέψω τους επίδοξους κλέφτες μπορώ να κάνω ότι έκανε ο φιλαράκος μας στην παρακάτω φωτογραφία.

Δεν ξέρω εάν μπαίνει στην κατηγορία EPIC FAIL, ή EPIC WIN. Το μόνο που ξέρω είναι ότι είναι όλα τα λεφτά.

Από Δευτέρα έτσι και εγώ.

-L.

2 comments:

Anonymous said...

ela paradeksouto... diko sou einai kai to ekanes gia th photo... den borei na to eides ...den borei

Lcfr said...

Όχι βέβαια...
δεν έχω φτάσει (ακόμα) σε αυτό το φανταστικό επίπεδο... :)
Να είσαι σίγουρος, ότι θα το έλεγα χωρίς να το σκεφτώ :)

-L.