Saturday, May 29, 2010

Tellas Εγγύηση!

Εδώ και αρκετούς μήνες, ο αδερφός μου, άλλαξε παροχέα Internet. Από την ForthNet, άλλαξε στην μυρμηγκοφόλα Tellas. Για να πω την αλήθεια μου, ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ πέρα από την ForthNET ήμουν σίγουρος ότι θα ήταν καλύτερο.

Την Πέμπτη που μας πέρασε λοιπόν, ξαφνικά το Internet μια επισκεπτόταν το σπίτι μας, μία αποφάσιζε και αποχωρούσε, σαν άλλος ψηφισμένος από το κοινό παίκτης του Big Brother. Στην αρχή λες, "Οκ, κάτι θα αντιμετωπίζουν τα παιδιά..." και δεν δίνεις ιδιαίτερη σημασία. Αφού βλέπεις ότι η κατάσταση αρχίζει και γίνεται ψιλό-μόνιμη, παίρνεις ένα τηλεφωνάκι στην εξυπηρέτηση πελατών σε ήρεμο ύφος και ρωτάς τι συμβαίνει. Σου απαντάνε όμως το εξής: "Βλέπουμε βλάβη στο δίκτυό σας. Θα το προωθήσουμε στην βλάβες".

Ρωτάω τώρα ο διαβολικός: "Ρε μάστορα, εάν δεν είχα ΒΛΑΒΗ, νομίζεις ότι θα σε έπαιρνα τηλέφωνο? Δηλαδή με έχεις για άνθρωπο που την βρίσκει στο τηλέφωνο με αγνώστους?"

Όπως μπορείτε να καταλάβετε ΑΚΟΜΑ έχουμε βλάβη εδώ η μαγευτικά εξυπηρετική Tellas, προβλέπει επισκευή "ΜΑΛΛΟΝ αύριο Κυριακή".

Πως κάνω αυτό εδώ το post ρωτάτε?
Κάποιος φανταστικός γείτονάς μου, έχει ανοιχτό το δίκτυό του και κλέβω!
Όμως ρωτάω, με τιμά το γεγονός ότι πέραν του ότι κλέβω Internet (με αρκετά καλή ταχύτητα μπορώ να πω) έχω το θράσος να κατεβάζω και δισκογραφία? Μήπως είμαι εκμεταλλευτής και όχι και τόσο καλός άνθρωπος?

ΖΗΤΩ ΣΤΗΝ TELLAS.
Που να τους καούν οι κατσαρόλες με γάλα και να λερωθούν τα σοβατεπί!
Άχρηστοι άνθρωποι...

-L.

4 comments:

Anonymous said...

ο γνωστος και απαραλλαχτος ταληροφονιας.

Lcfr said...

Κάτσε κάτσε...

Ταλιροφονιάς, γιατί κλέβω internet μιας και δεν έχω, ή επειδή... ερμ... δεν μου παρέχει η Tellas, αυτό που πληρώνω κάθε μήνα?

Ξεμπέρδεψε τον εαυτό σου και δοκίμασε ξανά.

-L.

Anonymous said...

γενικα φαινεται οτι εισαι καβουρας.απορω πως πηρες το iphone.Αληθεια ποσο το πηρες γιατι κατι δεν παει καλα

Lcfr said...

To iPhone, αμπαλίξ ήταν δώρο.

Και έχω πει στο παρελθόν, ότι 600+ ευρώ για ένα τηλέφωνο δεν θα τα έδινα ΠΟΤΕ. Κιας μιλάμε για το iPhone, που είναι πολλά περισσότερα από ένα απλό τηλέφωνο.

Αμπαλίξ... ε αμπαλίξ.

-L.