Sunday, May 9, 2010

Losing My Religion

Στον τομέα της θρησκείας και τι δεν έχω ακούσει.

Είσαι Σατανιστής, Ινδουιστής, Βουδιστής και πολλά άλλα, αλλά εγώ δεν μασάω.

Είμαι για εμένα.

Μεμονωμένες οι παραπάνω κατηγορίες, παραπέμπουν σε διαφορετικές παγκόσμιες "θρησκείες" . Εάν το καλοσκεφτείς όμως, οι άνθρωποι που κατακρίνουν την επιλογή του άλλου, δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να προσπαθούν να προστατέψουν την δική τους, με κάθε μέσο. Η φοβία αυτή και το αίσθημα της απειλής, πηγάζει ουσιαστικά από την έλλειψη εκπαίδευσης και της στοιχειώδους κρίσης.

Δεν λέω μην πιστεύεις πουθενά. Αντιθέτως, εάν νιώθεις ότι πρέπει να πιστεύεις σε κάτι ανώτερο γιατί χρειάζεσαι το guidance, feel free. Είσαι ελεύθερος να πιστεύεις σε ότι πραγματικά θέλεις. Είτε αυτό λέγεται Θεός, είτε Αλλάχ, είτε Βούδας. Και εάν θέλεις, πίστευε στον Διάολα. I really don't give.

Δεν μπορείς όμως σε καμία περίπτωση να μου απαγορεύεις να σου λέω ότι είσαι αδύναμος σαν άνθρωπος και ανίκανος να αντιμετωπίσεις την ζωή κατάματα. Ότι δηλαδή, ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ τον εκάστοτε θεό, για να έχεις την καβάτζα σου, εάν παρουσιαστεί μια κακιά ώρα. Για να να έχεις το δικαίωμα να φωνάξεις "Γιατί Θεέ μου σε εμένα" εννοώντας φυσικά, να μην τύχαινε αυτό που σε βρήκε, αλλά εντέχνως να τύχαινε σε κάποιον άλλο... (αλλόθρησκο ίσως?)

Θα σου τα χώνω μέχρι να πεθάνω γιατί είναι ολοφάνερο ότι όσο πλησιάζεις στην ώρα που θα βλέπεις τα ραδίκια ανάποδα, μαθαίνεις τι είναι η εκκλησία και η προσευχή. Είναι η απέλπιδα προσπάθειά σου, για την κατάκτηση μιας V.I.P. θέσης στο φανταστικό παράδεισο σου.

Όχι όχι. Μην με διαολο-στέλνεις για αυτά που γράφω. Όπως λέει η φωτογραφία αριστερά, ο Διάολος έχει πάρει ασφαλιστικά μέτρα εναντίον μου...

-L.

2 comments:

Anonymous said...

basika eisai malakas

Anonymous said...

basika kalhspera sas. hallelujah!

-D.