Tuesday, May 18, 2010

Facebook Warning

So,
Σήμερα το πρωί, μου ήρθε ένα mail/προειδοποίηση από το Facebook.

Σας το παρουσιάζω:

"Hello,
You posted an item that violated our Terms of Use, and this item has been removed. Among other things, content that is hateful, threatening, or obscene is not allowed, nor is content that attacks an individual or group.

Continued misuse of Facebook's features could result in your account being disabled.
If you have any questions or concerns, you can contact us at warning@facebook.com from your login email address.

The Facebook Team"

Αφού το διάβασα και αφού γέλασα κοντά στα 45λεπτά με την γελοιότητά του, απάντησα ρωτώντας σε τι ακριβώς αναφέρονται, έτσι ώστε να μην κάνω το ίδιο "παράπτωμα" στο μέλλον.

Φυσικά απάντηση δεν έχει έρθει (ακόμα).

Μετά από μια μικρή τηλεδιάσκεψη, έβγαλα το συμπέρασμα, ότι κάποιος θα ενοχλήθηκε από το σχόλιό μου, για τα επεισόδια που έγιναν πριν 2 εβδομάδες μπροστά στην Βουλή, ή για το μανιφέστο της θρησκείας. Δεν μπορώ να είμαι 100% σίγουρος, αλλά έχω να πω το εξής:

Φίλε/φίλη που σπατάλησες αρκετό χρόνο για να κάνεις όλα αυτά τα reports που χρειάζονται για να μου σβήσουν το όποιο σχόλιό μου, καταρχάς πρέπει να σε ευχαριστώ. Ασχολήθηκες μαζί μου και μας απέδειξες ότι ζεις. Ζείς πίσω από το Clicky-clicky του ποντικιού σου βέβαια, αλλά τουλάχιστον δεν είναι προβατάκι. Θα σε παρακαλούσα ευγενικά όμως, να πάρεις τον (μ)πούλο. Μπορείς να τον βρεις δωρεάν ή επί πληρωμής, σε γνωστούς δρόμους της Αθήνας/Πάτρας/Κρήτης κτλ. Καλό θα είναι να το χωνέψεις ότι η άποψή μου, είναι μεγαλύτερη από ολόκληρη την ύπαρξή σου.

Ό,τι και να κάνεις θα είμαι εδώ!

Θα σου ροκανίζω το μυαλό, μπας και ξυπνήσεις από τον λήθαργο που σε έχει βάλει η Μανωλούλη και το Star Channel. Τον πούλο λοιπόν και γρήγορα.
Η φωτογραφία που συνοδεύει το post αυτό, αναρτήθηκε στο Facebook, από τον καλό μου φίλο A.C.

Κίτρινη κάρτα από το Facebook ο κος Lcfr.

Το μόνο σίγουρο πάντως, είναι ότι αυτό δεν θα με σταματήσει. Από εδώ και πέρα, θα τα σηκώσω όλα στον αέρα!!

Σιχτίρ.

-L.

No comments: