Thursday, December 15, 2011

Jimmy

Κανείς δεν είναι τέλειος.

Σωστά;
Σωστά.

Σίγουρα, στην αρχή τα ελαττώματα του απέναντι, έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στο μυαλό σου, μιας και "ζυγίζεις" το εάν μπορείς να τα αντέξεις ή να τα ανεχθείς. Μετά από κάποιον καιρό, τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ ελαττώματα, σου συμπληρώνουν την καταπληκτική εικόνα που έχεις και εάν απουσίαζαν θα ένιωθες πως "κάτι δεν πάει καλά..."

Πως κάτι λείπει...

Το ίδιο ισχύει και στην μουσική...
Και εξηγώ, με μία μικρή ιστορία:

Τον πρώτο χρόνο των σπουδών μου στην Αγγλία, ο συγκάτοικος, μου έδωσε το πρώτο δισκάκι των Jimmy Eat World με τίτλο Bleed American (τότε τους έμαθα). Σε ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια, το δισκάκι προφανώς ήταν ελαττωματικό, με αποτέλεσμα την ύπαρξη μιας μικρής "παραφωνίας".

Το τραγούδι το έμαθα και το λάτρεψα με αυτήν την παραφωνία.
Εάν τύχει να ακούσω το τραγούδι από άλλη κόπια, δεν είναι το ίδιο...

Δεν μου αρέσει όσο το "δικό μου" ελαττωματικό τραγούδι...
...
Είχα δεν είχα, ακόμα και τα ελαττώματα των συντρόφων μας, τα συνδύασα με την μουσική...

Τελικά είμαι ΠΟΛΥ περίεργος...
(αλλά αξιολάτρευτός. Ε? ΕΕΕΕ????)


:P
(ναι, σας βγάζω την γλώσσα, γιατί ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ! :) )

-Lcfr.

No comments: