Wednesday, December 28, 2011

Regret

Για να πω την αλήθεια μου, στην ζωή μου προσπαθώ να μην μετανιώνω για πράξεις που εν γνώση μου έχω κάνει.

Ειλικρινά το προσπαθώ.

Πιάνω όμως τον εαυτό μου, σε κάποιες στιγμές, να μετανιώνω για λόγια, πράξεις και συναισθήματα που ένιωσα. Το περίεργο της υπόθεσης είναι πως εάν είχα να αντιμετωπίσω την ίδια κατάσταση, θα τα ξανά έκανα χωρίς δεύτερη σκέψη.

Δεν ξέρω το δείχνει αυτό.
Ίσως να δείχνει το ότι δεν μαθαίνω από τα λάθη μου.
Ίσως ότι είμαι τόσο ξεροκέφαλος και αγύριστο κεφάλι όσο λέει ο περίγυρος μου.

Πέρα από την δική μου, πειραγμένη, περίπτωση, καλό είναι να μην μετανιώνουμε.

Η τουλάχιστον να μην μετανιώνουμε ολοκληρωτικά.

Διάολε, δεν γίνεται να τα έχεις κάνει ΟΛΑ λάθος...
Κάτι θα έχεις κάνει σωστό...

-Lcfr.

5 comments:

Anonymous said...

Μετανιώνεις ε;

Anonymous said...

pws niwtheis pou kaneis den apanta sta post sou?

Lcfr said...

Υπάρχουν στιγμές που ναι μετανιωνω.
Υπάρχουν όμως άλλες, που με κάνουν να λέω πως αξίζει.

Και επίσης, αγαπημένο μοναχικό troll. Σε συμπαθώ (αν και σε λυπάμαι λίγο) για αυτό θα σου απαντήσω (προσπάθησε να το βάλεις καλα στο μικροσκοπικό σου μυαλό):

Δεν περιμένω απαντήσεις. Τις περισσότερες φορές, δεν θέλω απαντήσεις. Γράφω 3 χρόνια, (και θα εξακολουθώ να γράφω) γιατί γουστάρω. Όχι γιατί περιμένω σχόλια.

Άρα μάζεψε τα μπογαλακια σου και τον πουλο.

Με αγάπη,

-L.
Ps. Σου ξεκαθαρίζω πως δεν ανοίγω διάλογο μαζι σου, για αυτό μην προσπαθήσεις να απαντήσεις κάτι.

Anonymous said...

Αξίζει λοιπόν;

Lcfr said...

Χιλιάδες φορές ΝΑΙ!

-L.