Saturday, January 4, 2014

Boring Wishes

Η εβδομάδα που μας πέρασε (για αργόστροφους που δεν το έχουν πάρει χαμπάρι είναι η πρώτη του 2014) προκαλεί σκέψεις και αποφάσεις που έχουν τις περγαμηνές να αλλάξουν τα δεδομένα του νέου έτους. Μετά το λυτρωτικό τέλος του Facebook για εμένα (που θα γίνει λίγες ώρες μετά την δημοσίευση αυτού του άρθρου) ακολούθησαν 2 συγκεκριμένες κινήσεις που θα αποδώσουν καρπούς τις επόμενες ώρες ή τουλάχιστον ημέρες. Σίγουρα μέχρι το τέλος του ΣΚ. Ίδωμεν

Το ενοχλητικό λοιπόν αυτών των ημερών είναι οι ευχές.

Πριν παρεξηγηθώ, να πω πως είναι ωραίο να δέχεσαι ευχές από τα προσφιλή σου άτομα, που όμως ξέρεις πως τις εννοούν, είναι αληθινές και οικίες. Όμως, οι ευχές που δέχεσαι στο κινητό σου από άτομα που έχεις βγάλει από την ζωή σου μήνες ή και χρόνια τώρα, είναι κυριολεκτικά για τα γέλια. Όχι για να σκας στα γέλια, αλλά να χαμογελάς με το ειρωνικό ύφος να αχνοφαίνεστε στα ολόλευκα δόντια σου.

Δηλαδή, οκ. Έχουμε να μιλήσουμε τόσο καιρό και αποφασίζεις να μου στείλεις μήνυμα για να μου πεις χρόνια πολλά? Τι διάολο έχεις στο μυαλό σου? Πες μου ότι περιμένεις να σου απαντήσω κι όλας...



Δεν είσαι στην ζωή μου και δεν είμαι στην δική σου, για κάποιους συγκεκριμένους λόγους. Αποδέξου τους και αφαίρεσέ με ΚΑΙ από το μυαλό σου όπως ακριβώς έχω κάνει καιρό τώρα και εγώ. Μήπως είδες κάποιο μήνυμα από εμένα και μου διέφυγε? Είναι τόσο ΜΑ ΤΟΣΟ απλό το Delete στις ημέρες μας και στο προτείνω ανεπιφύλακτα . Thank me later. (not)

Αμ, το άλλο το γραφικό? Τα copy/paste μηνύματα. Αυτά τα "έξυπνα" μηνύματα, που κάποιος αργόσχολος τα έγραψε πάνω σε έναν "μαντιναδικό" συγγραφικό οίστρο και θεώρησε σωστή κίνηση το Mass send για να γεμίζει το Inbox των κινητό μας. Εκεί είναι που εκνευρίζομαι απίστευτα σε σημείο να νιώθω πως προσβάλλομαι.

Το τελευταίο που έλαβα την παραμονή της πρωτοχρονιάς διάβαζε το εξής:

"Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία και όσοι το 2013 μας έδωσαν τα 3, να είναι το 2014 στα 4..."

Αλήθεια τώρα. Στέλνεις αυτό το "χαριτωμένα σιχαμερό" μήνυμα και νομίζεις πως είσαι και εσύ χαριτωμένος? What. The. Fuck. Αλήθεια για πες μου. Γιατί το στέλνεις σε εμένα? Σου μοιάζω για άνθρωπος που μπορεί να εκτιμήσει μια τέτοια κίνηση? Μήπως στον ελεύθερό μου χρόνο, διαβάζω σεξουαλικά άρλεκιν και gossip.gr?

Πόσο λάθος σκέφτονται μερικοί άνθρωποι Θεέ μου... 

Χωρίς φανφάρες, ταρατατζούμ και ομοιοκαταληξίες, σας καλωσορίζω στο 2014.

Its gonna be greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

-Lcfr.

No comments: