Saturday, January 11, 2014

Dream My Dream

Καιρό είχα να δω ένα όνειρο που να με ταρακουνήσει τόσο πολύ, την αμέσως επόμενη ημέρα. Και εχθές το βράδυ, το είδα.

Πήγα λέει ένα ταξίδι κάποιον χιλιομέτρων (τριψήφιου βεληνεκούς) για να δω μια συγκεκριμένη πρώην κοπέλα μου και να της πω μερικά πράγματα που σκεφτόμουν να της γράψω. Επέλεξα το τετ-α-τετ για συγκεκριμένους και προσωπικούς μου λόγους.

Το ταξίδι πήγε πολύ καλά και ξεκούραστα. 

Όταν έφτασα στο σπίτι της, βρήκα την πόρτα ανοιχτή και μπήκα μέσα. Στο σπίτι δεν ήταν κανείς κάτι που δεν με έκανε να αναβάλω τα σχέδιά μου. Έκατσα λοιπόν στον καναπέ, περιμένοντας να έρθει κάποιος. Δεν άργησε να εμφανιστεί η μητέρα της, η οποία εμφανισιακά δεν με ήξερε. Με ρώτησε με επιθετικό ύφος ποιος είμαι και τι δουλειά έχω στο σπίτι της. Της είπα (άκουσον-άκουσον) πως είμαι γιος μιας γειτόνισσας και πως η "μητέρα" μου, μου είπε να κάτσω εκεί να την περιμένω, μιας και είχε εξωτερικές δουλειές. Έτσι κι έγινε. Μου προσέφερε γλυκό του κουταλιού σαν καλή οικοδέσποινα και έκατσα ξανά στον καναπέ.
 
Μετά από λίγα λεπτά βγήκε από δωμάτιό της η κοπελιά που λέγαμε. (προφανώς δεν μπήκα στον κόπο να ψάξω τα υπόλοιπα δωμάτια ο βλάξ). Ο πανικός έκανε την εμφάνισή του στα μάτια της όταν με αντίκρισε, μιας και δεν ήξερε πως να αντιδράσει με εμένα μέσα στο σπίτι της. Της εξήγησα χαμηλόφωνα το ψέμα που είχα πει στην μητέρα της και ηρέμησε λίγο. Μέχρι που χαμογέλασε όταν είδε που είχα φάει λίγο από το γλυκό του κουταλιού, ενώ ήξερε πως τα απεχθάνομαι.

Η ώρα περνούσε, η υποτιθέμενη γειτόνισσα/μητέρα μου δεν εμφανιζόταν και τα χρονικά περιθώρια για να μιλήσω στην κοπελιά και να της πω ότι είχα στο κεφάλι μου αυτές τις ημέρες, στένευαν. Την είδα στο δωμάτιο να σκαλίζει τα πράγματά της, σαν να έψαχνε κάτι. Την ρώτησα τι συμβαίνει και εάν ήθελε την βοήθειά μου για κάτι. Μου απάντησε: 

"Τίποτα δεν συμβαίνει Lcfr ευχαριστώ. Απλά ετοιμάζομαι να βγω"
"Μόνη σου?" ρώτησα. 
...
"Όχι.. με το αγόρι μου..."

-Lcfr.

No comments: