Wednesday, January 8, 2014

Coerced Coexistence

Ανέκαθεν στην ζωή μου, η 8η ημέρα του Ιανουαρίου ήταν ημέρα μνήμης, φόρτισης και συνήθιζε να την χαρακτηρίζεται από ένα αίσθημα αναμονής. Ανάλογα με το έτος, τα συναισθήματα άλλαζαν, είτε προς το καλύτερο είτε προς το χειρότερο.
Φέτος τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά, αλλά ριζικά και αμετάκλητα.

Άσχετα εάν αφορά εμένα ή το περιβάλλον μου, η σημερινή ημέρα σηματοδοτεί το τέλος της αναμονής και την ολοκληρωτική αλλαγή του βιβλίου που μετράει πολλά-πολλά χρόνια και δυστυχώς ο επίλογός του, κακό-γράφτηκε τους τελευταίους μήνες του περασμένου έτους.

Μην παρεξηγηθώ. Το άρθρο αυτό χαρακτηρίζεται από αισιοδοξία και δεν περιέχει κανένα, ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ αρνητικό ύφος. Άλλωστε τι είναι ο συγκεκριμένος ιστότοπος? Κάποιο hatewall για να βγάλω τα σωθικά μου σαν 20χρονο ανώριμο αγοράκι? Μεταξύ μας, παλιότερα ίσως ήταν. Εδώ και χρόνια όμως, αυτό άλλαξε, όπως άλλαξε και ο άνθρωπος που πληκτρολογεί τούτη εδώ την στιγμή.

Όλα θα πάνε καλά το 2014.

Όχι μόνο το νιώθω, αλλά έχω αρχίσει και το αντικρίζω με τα ίδια μου τα μάτια. Καλά... ίσως να βοηθούν και κάποιοι εξωτερικοί παράγοντες που υπάρχουν στην ζωή μου και μου "καθαρίζουν" τα γυαλιά που φοράω όταν ξυπνάω κάθε ημέρα το πρωί. 

ta-ta..

"shallowness and beauty,
was all that concerned her body.
But the soul, her divine guest,
were thrust to the bottom"

-Lcfr.

No comments: