Friday, January 24, 2014

Wish List

Όταν τυχαία εχθές άκουσα το "Wish List" των Pearl Jam (που ακολουθεί αμέσως μετά) σκέφτηκα ποια θα ήταν η δική μου λίστα επιθυμιών. Αμέσως είπα από μέσα μου:

"Καλά εντάξει... από επιθυμίες άλλο τίποτα". 

Και μετά σκέφτηκα να τις γράψω, έτσι για να γελάσουμε. Έλα όμως που δυσκολεύομαι...

Προφανώς γιατί δεν έχω ξεκαθαρίσει ακόμα τι πραγματικά θέλω. Και ξέρετε, αυτό είναι το χειρότερο που μπορεί να σου συμβεί. Να θέλεις πράγματα, να τα λαχταράς αλλά να μην τα έχεις προσδιορίσει όπως θα έπρεπε. Να μην τα βλέπεις από το σωστό φως και να σου είναι λίγο θολά και απρόσωπα. Το μόνο σίγουρο που μπορώ εύκολα να συμπεριλάβω στην λίστα των επιθυμιών μου, είναι το εξής. Ο κόσμος να είναι λίγο πιο ξεροκέφαλος και να έχει την δύναμη να αντιμετωπίζει και να ξεπερνά κάποιες καταστάσεις, κοιτάζοντας το Big Picture που λένε. Κάτι τέτοιο είναι πρακτικά αδύνατο για μερικούς, αλλά όσο ζεις ελπίζεις, σωστά?

"τίγκα στα κλισέ είσαι σήμερα ρε μεγάλε", θα μου πείτε, αλλά τι να κάνουμε.
Αυτό έχω τώρα.

Ρίξτε κέρμα για συνέχεια.


"I wish I was the souvenir you kept your house key on.
I wish I was the pedal brake that you depended on."


Καλό ΠΣΚ.

-Lcfr.

No comments: